بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت کاوه به استقلال، بار دیگر منتفی شد

فتح الله زاده : یک نفر از لیست تیم خالی شده است و درصدد جذب یک بازیکن خارجی بزرگ هستیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۴
استقلال

بعد از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال زمزمه‌هایی مبنی بر جذب یک بازیکن ایرانی از سوی باشگاه وجود داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها جای خالی استقلال در لیست با یک بازیکن خارجی پر می‌شود.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال زمزمه‌هایی مبنی بر جذب یک بازیکن ایرانی از سوی باشگاه وجود داشت و خیلی‌ها پیش‌بینی‌شان بر این بود که کاوه رضایی بار دیگر به اردوی تیم آبی بر خواهد گشت؛ اما استقلال به صورت رسمی استراتژی‌اش را برای جذب بازیکن جدید روشن کرد.

علی فتح‌ الله‌ زاده، مدیر عامل باشگاه، در این باره گفت:

یک نفر از لیست تیم خالی شده است و درصدد جذب یک بازیکن خارجی بزرگ هستیم. متأسفانه رقیب زیاد است و نمی‌توانیم نامش را اعلام کنیم.

طبیعی است پروسه جذب بازیکن خارجی جدید از سوی باشگاه کمی زمان‌بر باشد، چرا که پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران بسته شده و استقلال باید بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد که تحت قرارداد با باشگاهی نباشد. به عبارت ساده‌تر، بازیکن جدید استقلال باید آزاد باشد. از سویی به صراحت می‌توان گفت کمتر بازیکن خوب خارجی است که اکنون تحت قرارداد با باشگاه نباشد و این موضوع کمی جذب بازیکن جدید از سوی این باشگاه را طولانی کرده است.

این باشگاه خیلی تلاش کرد در پنجره زمستانی ریکاردو آلوز، هافبک طراح تیم تراکتور را به پای میز مذاکره و عقد قرارداد بنشاند، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه باشگاه تراکتور قرارداد این بازیکن را تمدید کرد. به هر صورت، با گذشت دو هفته از دور برگشت لیگ برتر، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *