بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید متناقض آقای خاص از ستاره نیجریه ای ناپولی ؛ دروگبای فریب کار!

ژوزه مورینیو : اوسیمن مثل دروگباست اما نباید تمارض کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵
ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی رم، از عملکرد ویکتور اوسیمن تمجید و او را به دیدیه دروگبا تشبیه کرد. اما می گوید او تمارض هم می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، از عملکرد ویکتور اوسیمن تمجید و او را به دیدیه دروگبا تشبیه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

اوسیمن بار دیگر عملکرد درخشانی را در این بازی به نمایش گذاشت و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 17 وارد دروازه جالوروسی کند تا تعداد گل‌های زده‌اش در این فصل سری A را به عدد 14 برساند.

مورینیو پس از پایان این بازی در نشست خبری از عملکرد این بازیکن تمجید کرد و او را با دروگبا که زمانی در چلسی شاگردش بود مقایسه کرد.

این مربی پرتغالی به خبرنگاران گفت:

او در همان سطحی است که دروگبا قرار داشت اما دیدیه هیچوقت تمارض نمی‌کرد. اگر اوسیمن هم تغییر کند دیگر مشکلی نیست. اگر من در باشگاهی بودم که پول زیادی داشت حتما او را می‌خریدم.

او همچنین به عنوان توصیه برای این بازیکن اظهار داشت:

اگر او قصد دارد روزی به لیگ انگلیس برود، حتما باید تغییر کند چون در ایتالیا با چنین رفتارها و تمارض‌هایی کنار می‌آیند اما همین رفتار در لیگ برتر انگلیس برای او دردسرساز خواهد شد.

ژوزه مورینیو درباره گفتگویی که با اوسیمن پس از پایان بازی داشت گفت:

من به او گفتم که گل بسیار زیبایی به ثمر رساند و باید دست از تمارض کردن و پرت کردن خودش بردارد. گل او فوق العاده بود و در دیدار رفت هم چنین نمایشی را ارائه کرده بود. او بازیکنی فوق العاده است اما واقعا نباید تمارض کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *