بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس و حمله به آن کابوس لعنتی + عکس

پرسپولیس در اندیشه برتری برابر آلومینیوم برای از بین بردن خاطره تلخ حذف از جام حذفی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی در هفته هجدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم قرار می‌گیرد که ۲۹۸ روز پیش از این مسابقه، شکست تلخی را برابر این حریف اراکی تجربه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در شرایطی در هفته هجدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم قرار می‌گیرد که ۲۹۸ روز پیش از این مسابقه، شکست تلخی را برابر این حریف اراکی تجربه کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان یحیی گل‌محمدی که با پیروزی برابر ویستاتوربین و ذوب‌آهن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ راه پیدا کرده بودند و امید زیادی به فتح این جام داشتند، طبق قرعه‌کشی در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

پرسپولیس در شرایطی وارد این مسابقه شد که احمد گوهری درون دروازه حضور داشت و فرشاد فرجی و وحدت حنانوف نیز زوج خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل داده بودند.

سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود و در دقیقه ۹ مسابقه، گل اول را توسط احسان پهلوان و روی پاس گل امید عالیشاه وارد دروازه حسین پورحمیدی کردند؛ اما تنها حدود ۱۰ دقیقه بعد، این محمدرضا آزادی بود که روی اشتباه وحدت حنانوف، موفق شد گل تساوی را به‌ثمر برسانند.

اما پرسپولیس که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشت، به حملات خود ادامه داد و در نهایت، در دقایق پایانی نیمه اول، درپی برخورد شرزود تمیروف با میثم مجیدی، وحید کاظمی، داور مسابقه، در سوت خود دمید تا مهدی ترابی گل دوم سرخپوشان را به‌ثمر برساند و شاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی به رختکن بروند.

اما نیمه دوم بازی برای سرخپوشان متفاوت آغاز شد و تنها هفت دقیقه پس از سوت وحید کاظمی، محمد علی‌نژاد با یک شوت از راه دور، گلی تماشایی را وارد دروازه احمد گوهری کرد تا نتیجه بازی، بار دیگر مساوی شود. آلومینیوم پس از این گل هم به حملات خود ادامه داد تا محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۵، با یک بغل‌پا، دروازه گوهری را برای سومین بار باز کند‌. در ادامه، حملات پرسپولیسی‌ها راه به جایی نبرد تا با شکست سه بر دو، رویای این تیم برای قهرمانی در جام حذفی، بار دیگر در مقابل چشم هواداران حاضر در استادیوم، از بین برود.

پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی و همچنین نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ویکم، یحیی گل‌محمدی تغییرات گسترده‌ای را در تیمش ایجاد کرد و با جذب علیرضا بیرانوند به‌عنوان دروازه‌بان اول تیم و همچنین گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر، خط دفاعی تیمش را مستحکم کرد تا به این شکل، گلزنی به پرسپولیس برای هر تیمی سخت بشود.

پرسپولیس

شاگردان گل‌محمدی پس از شکست تلخ برابر آلومینیوم در جام حذفی، در شرایطی بار دیگر در هفته سوم لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف این تیم رفتند که این‌بار، علیرضا بیرانوند را درون دروازه خود داشتند و فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی نیز در قلب خط دفاعی تیم قرار گرفته بودند تا به این شکل پرسپولیس موفق به ثبت کلین‌شیت شود و با تک‌گل میلاد سرلک، سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.

سرخپوشان حالا به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر و در روزهایی که علیرضا بیرانوند، یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند، در هفته هجدهم مقابل آلومینیوم قرار خواهند گرفت. البته در این مسابقه احتمالاً برخلاف بازی رفت، مرتضی پورعلی‌گنجی به‌عنوان زوج گولسیانی در خط دفاع قرار می‌گیرد تا به این شکل خیال یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس از خط دروازه و دفاع تیمشان راحت باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *