بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید 0-0 سوسیداد: تقدیم به بارسلونا!

توقف بدهنگام رئال مادرید برابر رئال سوسیداد با تساوی بدون گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۳
توقف بدهنگام رئال مادرید برابر رئال سوسیداد با تساوی بدون گل

رئال مادرید از ساعت 23:30 روز یکشنبه در یکی از بازی های هفته نوزدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با کسب تساوی بدون گل مقابل رئال سوسیداد، دو امتیاز دیگر از بارسا عقب افتاد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید از ساعت 23:30 روز یکشنبه در یکی از بازی های هفته نوزدهم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت. شاگردان آنچلوتی در تقابل تیم های دوم و سوم جدول رده بندی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند تا صدرنشینی بارسا را مستحکم تر کنند.

آنها که بعد از شکست در فینال سوپر کاپ مقابل بارسلونا، دو برد در جام حذفی و یک برد در لالیگا کسب کرده بودند، در پی چهاردهمین برد خود بودند تا بار دیگر به سه امتیازی تیم ژاوی برسند.

رئال این دیدار خانگی را تهاجمی شروع کرد. این تیم در شرایطی که همه ستاره های خط حمله خود را در ترکیب داشت، طی نیم ساعت نخست در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ناکام بود.

شوت کات دار تونی کروس از پشت محوطه جریمه در دقیقه 33 اولین موقعیت جدی رئال بود که الکس رمیرو با واکنشی زیبا آن را به کرنر فرستاد. دنی سبایوس در دقیقه 45 با یک شوت کات دار زیبا از پشت محوطه جریمه، می رفت تیمش را سرانجام به گل برتری برساند ولی ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

لحظاتی بعد از این موقعیت، وینیسیوس جونیور روی پاس بنزما در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت ولی رمیرو مقابل ضربه این بازیکن برزیلی ایستادگی کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

توقف بدهنگام رئال مادرید برابر رئال سوسیداد با تساوی بدون گل

رئال نیمه دوم را بهتر از حریف شروع کرد تا بالاخره به گل برسد اما بازی زیبای این تیم طی 15 دقیقه نخست 45 دقیقه دوم نیز حاصلی در پی نداشت. روی یک ضدحمله در دقیقه 60 می رفت دروازه بایرن برخلاف جریان کار، باز شود اما کورتووا با واکنشی زیبا توپ را مهار کرد.

طی یک همکاری زیبا بین بنزما و وینیسیوس، مهاجم برزیلی با رومیرو تک به تک شد. ضربه چیپ او را گلر حریف مهار کرد تا بازی همچنان با نتیجه بدون گل دنبال شود.

توقف بدهنگام رئال مادرید برابر رئال سوسیداد با تساوی بدون گل

هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، رئال حلقه محاصره را تنگ تر می کرد. در این شرایط سوسیداد کاملا در لاک دفاعی فرو رفته و موفق شد از دروازه خود تا پایان 90 دقیقه محافظت کند. به این ترتیب بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان آنچلوتی با از دست دادن دو امتیاز بسیار حساس با 5 امتیاز کمتر نسبت به بارسا در مکان دوم جدول قرار بگیرند. سوسیداد نیز با این تساوی ارزشمند، 39 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر از رئال و سه امتیاز کمتر نسبت به این تیم به رده سوم تکیه بزند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *