بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناپولی ۲-۱ رم: جام را همین امشب به ناپل ببرید

پیروزی دراماتیک ناپولی برابر رم در ناپل با گل دقیق پایانی جیووانی سیمئونه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۵
پیروزی دراماتیک ناپولی برابر رم در ناپل با گل دقیق پایانی جیووانی سیمئونه

شاگردان لوچانو اسپالتی در ناپولی که مدعی اصلی قهرمانی این فصل سری آ هستند، دیشب موفق شدند در خانه آاس رم را از پیش رو بردارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناپولی در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه ۲-۱ رم را شکست داد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان لوچانو اسپالتی که مدعی اصلی قهرمانی این فصل سری آ هستند، دیشب موفق شدند در خانه آاس رم را از پیش رو بردارند و فاصله با تیم دوم جدول را به ۱۳ امتیاز افزایش دادند.

در این دیدار ناپلی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 17 بود که به گل رسیدند. روی ارسال خویچا کواراتسخلیا از درون محوطه جریمه بود که ویکتور اوسیمن با یک ضربه سرضرب تماشایی، دروازه رم را باز کرد.

این نتیجه تا دقیقه 75 پابرجا ماند و در این بین هر دو تیم و به ویژه ناپولی، موقعیت های گلزنی خوبی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی، روی ارسال نیکولا زالفسکی و تعلل جووانی دی‌لورنزو، این استفان الشعراوی بود که با یک ضربه هوشمندانه روی تیر دوم، کار را به تساوی کشید.

پیروزی دراماتیک ناپولی برابر رم در ناپل با گل دقیق پایانی جیووانی سیمئونه

ناپلی‌ها که نمی خواستند در این دیدار خانگی حساس امتیاز از دست بدهند، در دقایق پایانی حملات پرتعدادی روی دروازه جالوروسی داشتند و در دقیقه 86 بود که جیووانی سیمئونه بار دیگر میزبان را پیش انداخت. این مهاجم آرژانتینی که تنها 10 دقیقه قبل به جای هروینگ لوزانو به میدان رفته بود، با پاس پیوتر زلینسکی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه بالای دروازه روی پاتریسیو فرستاد تا ناپولی در این دیدار 2-1 به پیروزی برسد و با 53 امتیاز، با اقتدار در صدر جدول جای بگیرد. اینتر با 40 امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده ناپولی است و رم هم 37 امتیاز در رتبه ششم جای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *