بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رمز رسیدن به ثروت تنها در این موضوع بود

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۲
شیرینی پسته خندان

برای رسیدن به نتیجه در انجام هرکاری باید تکنیک آن کار را یاد گرفت تا بتوان موفق عمل کرد. برای رسیدن به ثروت هم باید تکنیک آن را بلد بود، رمز و یا همان تکنیک برای رسیدن به ثروت در تجارت می باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای رسیدن به نتیجه در انجام هرکاری باید تکنیک آن کار را یاد گرفت تا بتوان موفق عمل کرد. برای رسیدن به ثروت هم باید تکنیک آن را بلد بود، رمز و یا همان تکنیک برای رسیدن به ثروت در تجارت می باشد. شما با ورود به دنیای تجارت می توانید بدون هیچ محدودیتی به ثروت برسید. من با ورود به دنیای تجارت و انتخاب پسته به عنوان حوزه کاری خود توانستم در این حوزه به موفقیت برسم و به فردی پولدار تبدیل شوم.

پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی، یکی از بهترین پسته های ایران پسته خشک دامغان و رفسنجان است که نسبت به کیفیت و بسته بندی از قیمت های مختلفی برخوردار است. پسته درخت کوچکی که در خاورمیانه و آسیای شرقی پرورش داده می شود و در کشورهایی مانند ایران، ترکمنستان، سوریه و افغانسان رشد می کند.

تولید این محصول در ایران در سال 97 معادل 547.998 تن بوده که ایران را در رتبه اول جهان قرار داده است. از محبوب ترین پسته ها می توان به پسته اکبری اشاره کرد چون مغز بلند و کشیده ای و درشتی دارد که باعث شده این پسته شهرت جهانی داشته باشد.

در ایران شهرهای رفسنجان، سمنان و کرمان در تولید انبوه پسته پیشرو بوده و همیشه نام این شهرها به عنوان مراکز تولید پسته در ایران برای بیشتر مردم شناخته شده است.

جالب است بدانید که بنیان گذار این نوع پسته مرحوم حاج اکبر بسنجیده معروف به اکبر تاج آبادی بود که این نوع پسته به نام ایشان پسته اکبری نام گذاری شد.

پسته خندان ایرانی

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان یکی از شیرینی های نقلی و خوش طعم می باشد که علاوه بر استان یزد در استان کاشان نیز پخته می شود.

این شیرینی نیز از قدیم الایام تا به امروز یکی از شیرینی های نوروزی می باشد که خاصیت زیادی دارد و سفره هفت سین شما را زیبا می کند.

اما همانطور که از نام این شیرینی سنتی پیداست از بادام تازه و درجه یک تهیه می شود.

ترکیبات موجود در این شیرینی باعث شده است که این محصول به یک شیرینی کاملا مغذی تبدیل شود برای مثال جوز هندی موجود در آن برای تسکین درد های استخوانی و مفصلی مناسب است.

در پسته ویتامین ای موجود است بنابراین این شیرینی یک محصول با خاصیت ضد پیری است.در این مطلب میخواهیم به قیمت پسته خشک دامغان بپردازیم.

از زمان گذشته درخت پسته به صورت وحشی در بعضی از مناطق کشور از جمله دامغان می روییده است. کیفیت پسته های دامغان زبانزد خاص و عام است به دلیل چربی بیشتر و طعم متفاوتی که دارد می توان آن را از سایر پسته ها جدا دانست.

پسته های دامغان انواع مختلفی دارد از جمله آنان می توان به پسته اکبری، کله قوچی، شاهپسند، خنجری، عباسعلی و احمد آقایی اشاره کرد.

شیرینی پسته خندان

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان، پسته ها انواع مختلفی دارند و قیمت های آن بستگی به نوع پسته دارد، پسته خشک رفسنجان از کیفیت فوق العاده خوب و قیمت مناسب برخوردار است. پسته باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان کم خونی و کاهش وزن کارایی دارد.

در ایران به طور سنتی نزدیک به 90 نوع پسته وجود دارد که معروفترین و محبوبترین آن پسته رفسنجان است که شامل 4 مدل است: پسته فندقی، پسته احمدآقایی، پسته کله قوچی و پسته اکبری

پسته عباسعلی از خانواده پسته احمدآقایی است و جالب است بدانید که این پسته منبع غنی بسیاری از مواد معدنی است و طعم لذیذی دارد. دلیل اینکه این پسته بسیار محبوب است چربی بالای آن و شیرین بودن مغز آن است. قیمت این پسته نسبت به سایر پسته ها مناسب تر بوده و می تواند بهترین گزینه برای مصرف روزانه و آجیل عید باشد.

صادرات پسته خندان کرمان

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *