بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی : از نتیجه راضی هستم!

آنچلوتی : به طور کلی از نتیجه راضی هستم چرا که تیمم بسیار خوب بازی کرد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۰۳
رئال مادرید ؛ آنچلوتی : به طور کلی از نتیجه راضی هستم

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که هنوز زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در شبی که موقعیت های خوبی روی دروازه سوسیداد ایجاد کرد، در نهایت با درخشش دروازه بان حریف به تساوی بدون گل رضایت داد تا با رده دوم و فاصله 5 امتیازی نسبت به بارسای صدرنشین راهی هفته بیستم شود. کارلو آنچلوتی بعد از پایان این دیدار مدعی شد که تیمش جز گلزنی هر کاری در این دیدار انجام داد.

او در مورد عملکرد شاگردانش مقابل رئال سوسیداد گفت:

” ما خیلی خوب بازی کردیم و استحقاق برد را داشتیم. تیم در مسیر رو به رشد قرار دارد و در حال پیشرفت هستیم. ما با توپ و بدون توپ، عملکرد بسیار خوبی داشتیم. همه کار در زمین انجام دادیم جز گلزنی! به طور کلی از نتیجه راضی هستم چرا که تیمم بسیار خوب بازی کرد. این یکی از بهترین بازی های ما بود که شانس های گل خوبی داشتیم.”

سرمربی رئال مادرید در خصوص استفاده از کاماوینگا در دفاع چپ گفت:

“او عملکرد خوبی در این پست داشت. البته کاماوینگا به این پست عادت نداشت اما در کنار وینیسیوس، توانستند موقعیت های زیادی ایجاد کنند. حتی با وجود راحت نبودن در این پست، او یکی از گزینه های اصلی ما به شمار می رود. او به تیم انرژی می بخشد و قابلیت بازی به عنوان هافبک و وینگر را هم دارد.”

آنچلوتی با تاکید به اینکه هیچ کدام از بازیکنانش استحقاق تعویض شدن نداشتند، افزود:

“تعویض کردن در این دیدار دشوار بود زیرا هیچ کس لیاقت ترک زمین را نداشت. ترکیب تیم به خوبی چیده شده بود و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و نمی خواستم این پویایی را متوقف کنم. به طور کلی من از بازی مان راضی هستم. تغییرات ایجاد شده برای تزریق انرژی جدید به تیم بود، وگرنه هیچ کس استحقاق تعویض شدن را نداشت.”

او در رابطه با بیشتر شدن فاصله تیمش با بارسای صدرنشین (5 امتیاز) تاکید کرد:

“ما 5 امتیاز از آنها عقب افتاده ایم و باید شتاب خود را بیشتر کنیم. بارسلونا خیلی خوب کار می کند اما هنوز راه زیادی در پیش است و برای صحبت در مورد قهرمانی زود است. ژانویه خوبی نداشتیم اما تیم در حال پیشرفت است و برای قهرمانی می جنگیم.”

سرمربی رئال صحبت های خود را با تمجید از وینیسیوس جونیور به پایان رسانده و گفت:

” او بازی بسیار خوبی انجام داد. وینی بازیکنی است که همواره فشار زیادی متحمل می شود اما مهره ای مهم برای ما به شمار می رود. او در خیلی از موارد عملکرد خوبی داشت و درخشید، حتی اگر گل نزده باشد.”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *