بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رفتار عجیب امباپه با گالتیه + عکس

شوخی عجیب امباپه با گالتیه

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۷
پاری سن ژرمن ؛ شوخی عجیب امباپه با گالتیه

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به نظر می رسد که بیش از حد با سرمربی تیم خود یعنی کریستوف گالتیه راحت است به طوری که با شوخی های عجیب و غریبی انجام می دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به تازگی باشگاه پاری سن ژرمن اعضای تیم خود را برای بازدید از روند ساخت و ساز کمپ تمرینی جدید خود بر سر پروژه برده بود و در این بازدید تمامی ستاره های پاری سن ژرمن به همراه سرمربی این تیم یعنی کریستوف گالتیه و همچنین ناصر الخلیفی، مالک قطری پی اس جی حضور داشتند.

هنگام گرفتن عکس دسته جمعی، کیلیان امباپه پشت سر کریستوف گالتیه، سرمربی تیم پی اس جی ایستاده بود و یک شوخی نسبتا عجیب با او انجام داد. در حالی که بر سر تمامی اعضای پی اس جی کلاه ایمنی بود تا از پروژه بازدید کنند، کیلیان امباپه از پشت سر با دست بر کلاه سرمربی پی اس جی زد و به این ترتیب صدای زدن به کلاه او شنیده شد.

در واقع امباپه از پشت سر، به سر سرمربی تیم خود زد و این کار را در حضور ناصر الخلیفی که مالک پی اس جی است انجام داد. امباپه برای تمدید کردن قرارداد خود با پی اس جی امتیازات زیادی گرفته است به طوری که به نظر می رسد او در حال حاضر جایگاهی بالاتر از سرمربی در پی اس جی دارد!

پاری سن ژرمن ؛ شوخی عجیب امباپه با گالتیه پاری سن ژرمن ؛ شوخی عجیب امباپه با گالتیه پاری سن ژرمن ؛ شوخی عجیب امباپه با گالتیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *