بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده تاج: برگزاری لیگ آینده با فناوری VAR

مهدی تاج : سال آینده باید در لیگ برتر کمک‌داور ویدیویی (VAR) داشته باشیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹
مهدی تاج

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک‌ داور ویدیویی برگزار شود و این وعده را هواداران می دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک‌ داور ویدیویی برگزار شود.

به گزارش پارس فوتبال، ورود فناوری کمک‌داور ویدیویی به فوتبال ایران بحثی است که در سال‌های گذشته مطرح شده و مسئولین در زمان‌های مختلف استفاده از VAR در رقابت‌های لیگ برتر را وعده داده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد این بحث به مراحل جدی‌تری رسیده است.

اکنون و در این خصوص، رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد که باید به هر طریقی که شده، لیگ بیست‌وسوم با حضور کمک‌داور ویدیویی برگزار شود. او همچنین گفت که مشکل حضور تماشاگران در استادیوم‌ها رفته‌رفته حل خواهد شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون پس از نشست امروز فراکسیون ورزش با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، درباره آخرین وضعیت کمک داور ویدیویی (VAR)، عنوان کرد:

شرکتی که با آن وارد مذاکره شده‌ایم با صدا و سیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین‌های این مؤسسات را تامین کرده است.

وی ادامه داد:

مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید کمک‌ داور ویدئویی را به هر طریقی که شده راه‌اندازی کنیم. نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک‌داور ویدیویی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم. سال آینده باید در لیگ برتر کمک‌داور ویدیویی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. تجهیز ورزشگاه‌ها به کمک‌داور ویدیویی حق تماشاگران فوتبال است.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سؤال که حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها چه زمانی حداکثری خواهد شد، گفت:

این موضوع آهسته آهسته انجام خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *