بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بحران در سن‌سیرو: میلان یک نیمه 3 گل خورد! + عکس

شکست عجیب 3 بر 1 میلان در پایان نیمه اول برابر ساسولو در سن سیرو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۴
میلان

نیمه اول دیدار میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه جالب 1-3 به سود میهمان به اتمام رسید. تک گل روسونری را اولیویه ژیرو به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمه اول دیدار میلان و ساسولو در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه جالب 1-3 به سود میهمان به اتمام رسید.

به گزارش پارس فوتبال، میلان امروز و از هفته بیستم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن‌ سیرو میزبان ساسولو است و در پایان نیمه اول 1-3 شکست خورده راهی رختکن شد. میلان از 19 بازی قبلی خود 38 امتیاز داشت و در رده چهارم بود و روی کاغذ برابر تیم هفدهم جدول به نظر کار دشواری پیش رو نداشت اما 45 دقیقه نخست برای این تیم به بدترین شکل ممکن پیش رفت.

میلان در 11 دقیقه سه گل از ساسولو دریافت کرد و تنها توانست یکی از آنها را پاسخ بدهد. ابتدا میلان توسط اولیویه ژیرو به گل رسید ولی این گل توسط VAR و به دلیل آفساید مردود اعلام شد. پس از آن بود که توفان ساسولو در سن‌سیرو شروع شد. دفرل در دقیقه 19 اولین گل را زد و سپس فراتِزی در دقیقه 22 حساب کار را 2-0 کرد. ژیرو دو دقیقه بعد از این گل با یک ضربه سر موفق شد فاصله را به یک گل کاهش دهد اما در دقیقه 30 براردی از روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر توانست گل سوم را بزند و حاضران در ورزشگاه را بیش از پیش شوکه کند.

میلان

روسونری روزهای بحرانی‌ای را پشت سر می گذارد و آخرین پیروزی این تیم 14 دی برابر سالرنیتنا با نتیجه 1-2 بود. روسونری سپس برابر رم 2-2 مساوی کرد و در ادامه با شکست 1-0 از تورینو وداعی تلخ با جام حذفی داشت. میلان سپس برابر لچه 2-2 متوقف شد و سوپرجام ایتالیا را نیز با سه گل به اینتر واگذار کرد. سه شنبه گذشته میلان در زمین لاتزیو 4-0 باخت تا روند ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد. باید دید امروز میلان در نیمه دوم ورق را بر می گرداند یا خیر.

میلان

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *