بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین قهرمانی پورتو بعد از 16 سال (عکس)

قهرمانی پورتو در لیگ کاپ پرتغال پس از 16 سال با غلبه بر اسپورتینگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷
قهرمانی پورتو در لیگ کاپ پرتغال پس از 16 سال با غلبه بر اسپورتینگ

پورتو در دیدار پایانی لیک کاپ پرتغال شنبه شب در شهر لیبریا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پورتو با کسب پیروزی مقابل اسپورتینگ، موفق به کسب جامی شد که تاکنون آن را نبرده بود.

به گزارش پارس فوتبال، پورتو در دیدار پایانی لیک کاپ پرتغال شنبه شب در شهر لیبریا به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد؛ شاگردان کونسیسائو با کسب این پیروزی، موفق به کسب جامی شدند که تا کنون آن را نبرده بودند.

پورتو از زمان تاسیس لیگ‌ کاپ پرتغال (فصل 08-2007) حتی یکبار هم موفق به به فتح آن نشده بود. این تیم امشب در حضور 94 دقیقه مهاجم ایرانی خود توانست به طلسم 16 ساله پایان بخشیده و مقام قهرمانی لیگ کاپ را نیز به آرشیو افتخارات خود اضافه کند.

این قهرمانی برای مهدی طارمی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار بود چرا که با کسب آن، مهاجم ایرانی پورتو حالا صاحب همه جام های فوتبال باشگاهی در پرتغال است.

پورتو در حالی بعد از 16 سال به اولین قهرمانی خود در لیگ کاپ دست یافت که با 30 قهرمانی در سوپر لیگ پرتغال، رکورددار است. این تیم همچنین 18 بار جام حذفی پرتغال را برده است. آبی های فوتبال پرتغال در طول حیات 130 ساله خود، سابقه کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (03-2002) را نیز دارند که شاید مهمترین افتخارشان به حساب بیاید.

قهرمانی پورتو در لیگ کاپ پرتغال پس از 16 سال با غلبه بر اسپورتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *