بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله گتوزو به خبرنگار : خشمگینم

جنارو گتوزو : اخم می‌کنم چون 1-3 در دیدار یک چهارم نهایی باختم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
جنارو گتوزو

جنارو گتوزو سرمربی والنسیا، بار دیگر در نشست خبری‌اش جنجال آفرین شد. این تیم با شکست برابر بیلبائو از کوپا دل ری کنار رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جنارو گتوزو سرمربی والنسیا، بار دیگر در نشست خبری‌اش جنجال آفرین شد.

به گزارش پارس فوتبال، نشست‌های خبری جنارو گتوزو همیشه پر از اتفاقات خاص و پر از جنجال است و او این بار هم با حمله به یکی از خبرنگاران پیش از بازی برابر وایادولید بار دیگر نشان داد که هنوز همان روحیه قدیمی را دارد.

یکی از خبرنگاران سوالی درباره حذف این تیم از کوپا دل ری با قبول شکست برابر اتلتیک بیلبائو مطرح کرد و این موضوع باعث ناراحتی این مربی ایتالیایی شد. سپس یکی از خبرنگاران از او پرسید که چرا در طول پاسخ دادن به سوالات «صورت زشتی» به خود گرفته و اخم کرده است.

این آتش خشم گتوزو را شعله‌ور کرد. او در پاسخ گفت:

تا به حال فوتبال بازی کردی؟ من 45 ساله هستم، 10 سال است مربیگری می‌کنم، 20 سال بازیکن بودم و این یعنی 30 سال است در فوتبال هستم و به گفته تو باید پس از نمایش ضعیفی مثل بازی برابر بیلبائو باید با لبخندی بر لب به نشست خبری بیایم؟ من به عنوان مربی نگرانی‌ها و تردیدهایی دارم اما فکر می‌کنی از این که اخراج شوم می‌ترسم؟ از من می‌پرسی چرا بدخلق هستم؟ اخم می‌کنم چون 1-3 در دیدار یک چهارم نهایی باختم!

والنسیا در حال حاضر با 20 امتیاز از 17 بازی در جایگاه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و این فصل نتوانسته نمایش چندان خوبی را ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *