بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف ژاوی به عملکرد بد بارسا پس از برد برابر خیرونا

ژاوی : اید ایراد کار خودمان را قبول و آن را برطرف کنیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۶
ژاوی : اید ایراد کار خودمان را قبول و آن را برطرف کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید اگرچه از پیروزی تیمش برابر خیرونا راضی است، اما قبول دارد که مردان او می‌توانند و باید بهتر از این بازی کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان ژاوی در  بارسلونا عصر شنبه در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لالیگا موفق شدند میزبان هم‌ایالتی‌اش خیرونا را با تک گل پدری شکست دهند و فاصله خود را با رئال مادرید رده دومی موقتاً به شش امتیاز افزایش دهند. این برد در حالی بارسلونا را در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل قرار داد که مهاجم نوک لهستانی‌اش روبرت لواندوفسکی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

ژاوی هرناندس سرمربی کاتالان‌ها در پایان بازی درباره عملکرد تیمش به خبرنگاران گفت:

می‌دانم که باید بهتر از این‌ها بازی کنیم و بیشتر از همه در حملات که باید بهتر از اینها از موقعیت‌های‌مان بهره ببریم. خیرونا امروز سبک بازی‌اش را تغییر داده بود. ما بر بازی مسلط بودیم و تملک توپ داشتیم و در بازپس‌گیری توپ در پرس از بالا هم موفق نشان دادیم، اما خیرونا سبک بازی‌اش را تغییر داد و با این تغییر ما را غافلگیر کرد. باید در حمله موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کردیم. باید با خونسردی بیشتری در زمین حریف بازی را مدیریت می‌کردیم. امروز خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. من از کسب سه امتیاز راضی‌ام، اما از تعداد موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم نه. باید ایراد کار خودمان را قبول و آن را برطرف کنیم.

ژاوی در تمجید از زننده تنها گل بازی هم اظهار داشت:

پدری برای ما مهره تأثیرگذاری است. حرکات او میان خطوط خوب است. وقتی پاس گل‌هایش و گل‌هایی که می‌زند را هم در نظر بگیریم آن وقت می‌بینیم که با یکی از بهترین بازیکنان دنیا در این پست طرف هستیم. البته شاید هنوز نیاز داشته باشد که دقت پاس‌هایش را بالا ببرد.

 

سرمربی کاتالان‌ها افزود:

وقتی وضعیت تیم‌مان را با وضعیت آن در همین مقطع از فصل گذشته مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که تغییرات بزرگی داشته‌ایم. نه تنها وضعیت تیم، بلکه بسیاری از بازیکنان آن هم تغییر کرده‌اند. با این حال هنوز هم می‌توانیم بهتر شویم، اما معتقدم که در مسیر مناسبی قرار داریم. پیروزی حداقلی؟ فوتبال یک نمایش تئاتر نیست. من هم دوست دارم و می‌خواهم که 4 بر صفر ببریم و اینطور هم نیست که بازیکنانم نخواهند. پیشرفت در تیم ما الزامی است، اما من عقیده دارم که الان هم راه خوبی را در پیش گرفته‌‌ایم.

ژاوی در نهایت درباره تأثیر نبودن لواندوفسکی بر سخت شدن کار بارسلونا هم گفت:

علاوه بر او برای این بازی فران تورس هم محروم بود. آنسو فاتی نیز در پست تخصصی خودش بازی نمی‌کرد. ما نبود روبرت را احساس کردیم. امیدواریم که زود برگردد، اما ما بدون او هم توانستیم بازی را ببریم. لواندوفسکی در تیم ما بازیکنی تأثیرگذار است و امروز نبودش محسوس بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *