بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ناگلزمن به نتایج بد بایرن مونیخ

ناگلزمن : متاسفانه تیم هنوز مشکل دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۸:۱۶
ناگلزمن : متاسفانه تیم هنوز مشکل دارد

سرمربی بایرن‌مونیخ به شروع ناامیدکننده تیمش در سال ۲۰۲۳ واکنش نشان داد. او امیدوار است که شاگردانش به روند تساوی‌های پیاپی پایان دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ سال ۲۰۲۳ را ناامیدکننده آغاز کرده است. شاگردان ناگلزمن برای سومین بازی پیاپی به تساوی دست پیدا کردند تا نشان دهند که در سال جدید میلادی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند.

بایرن‌مونیخ در هفته هجدهم از مونشن‌گلادباخ پذیرایی کرد و با وجود زدن گل نخست در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این تیم در هر سه بازی خود در سال جدید میلادی با تساوی متوقف شود.

ناگلزمن در واکنش به تساوی‌های پیاپی تیمش در سال جدید گفت:

موارد زیادی وجود دارند که نیاز به بهبود در آنها داریم. ما زیاد درباره نقاط ضعف با بازیکنان صحبت می‌کنیم اما متاسفانه هنوز برطرف نشده‌اند. در تعطیلات زمستانی این فرصت را داشتیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. حتی بعد از جام جهانی هم چنین فرصتی را داشتیم اما متاسفانه تیم هنوز مشکل دارد و ما نتوانسته‌ایم که این نقاط ضعف را برطرف کنیم.

او ادامه داد:

قبول دارم که تیم نتایج خوبی کسب نکرده است اما من بازیکنانی را در اختیار دارم که همواره علاقمند به یادگیری و شنیدن هستند و این بهترین نشانه است تا ما وضعیت خود را بهتر کنیم.

ناگلزمن در پایان درباره فشار زیادی که روی او است، گفت:

فشار همیشه به‌ویژه در بایرن‌مونیخ وجود دارد حتی گاهی اوقات با وجود پیروزی فشار وجود دارد. من دوست دارم تیم پیروز شود و همه فشار را خودم تحمل کنم.

بایرن‌مونیخ با وجود سه تساوی پیاپی در صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا باقی مانده اما اختلافش با تیم دوم تنها به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *