بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان انتظار پنج‌ماهه مجیدی ؛ وقت انتقام است + عکس

فرهاد مجیدی در اندیشه گرفتن انتقام شکست دور رفت اتحاد کلباء برابر البطائح

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۸
فرهاد مجیدی در اندیشه گرفتن انتقام شکست دور رفت اتحاد کلباء برابر البطائح

پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر و به همراه استقلال، فرهاد مجیدی راهی لیگ امارات شد تا هدایت اتحاد کلباء را برعهده بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی می تواند امروز انتقام شکست در دیدار رفت برابر البطائح را بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر و به همراه استقلال، فرهاد مجیدی راهی لیگ امارات شد تا هدایت اتحاد کلباء را برعهده بگیرد. او در یک مصاحبه تلویزیونی که بسیار هم وایرال شد، وعده داد در سه هفته ابتدایی ادنوک لیگ موفق به کسب 9 امتیاز می‌شود.

اما مجیدی و شاگردانش برابر تیم تازه صعودکرده البطائح ناامیدکننده ظاهر شدند و در همان هفته اول و در یک دیدار خانگی، تن به شکست دادند تا رکوردهای شکست‌ناپذیری فرهاد در همان گام اول شکسته شود. با این حال، تیم مجیدی در ادامه توانست نتایج خوبی را کسب کند و هفته‌های دوم و سوم را برنده از زمین خارج شد.

اکنون که دور برگشت رقابت‌های لیگ امارات آغاز شده، مجیدی در یک دیدار انتقامی به مصاف البطائح می‌رود. سه امتیاز دیدار رفت می‌توانست وضعیت کلباء را در جدول متفاوت‌تر کند اما همین الآن نیز فرهاد دست به کار بزرگی زده و توانسته است 20 امتیاز برای یکی از تیم‌های نه چندان قدرتمند اماراتی جمع کند که در کل فصل گذشته 28 امتیاز به دست آورده بود.

فرهاد مجیدی در اندیشه گرفتن انتقام شکست دور رفت اتحاد کلباء برابر البطائح

این اولین تصویر از مجیدی در قامت مربی‌گری در لیگ امارات است که در دیدار مقابل البطائح به ثبت رسید. او پس از 5 ماه، قصد دارد شکست دور رفت را جبران کند.

پیروزی در بازی امروز برای مجیدی بسیار اهمیت دارد. چرا که می‌تواند آنها را به رتبه‌های بالای جدول برساند و روحیه این تیم برای کسب پیروزی در دیدارهای بعدی را نیز افزایش دهد تا اتحاد کلباء به شگفتی‌سازی‌هایش در این فصل ادامه دهد.

این دیدار امروز و از ساعت 16:45 به میزبانی البطائح برگزار می‌شود. تیم مجیدی در رتبه هشتم قرار دارد و حریف نیز در جایگاه یازدهم ایستاده است. پیروزی کلباء و شکست الجزیره، می‌تواند شاگردان فرهاد را به جایگاه ششم برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *