بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت غیرقابل مهار شیری مقابل پرسپولیس

عصبانیت شدید مهدی شیری پس از دریافت کارت زرد در دیدار با پرسپولیس و محرومیت از دیدار با تراکتور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
مهدی شیری

مهدی شیری مدافع راست فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد از بنیادی‌فر دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور را از دست داد تا به شکل غیرقابل مهاری عصبانی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری مدافع راست فولاد خوزستان با دریافت کارت زرد از بنیادی‌فر دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور را از دست داد تا به شکل غیرقابل مهاری عصبانی شود.

به گزارش پارس فوتبال، مهدی شیری که بعد از جدایی از پرسپولیس انگیزه زیادی برای تقابل با یحیی گل محمدی و نمایش توانایی‌هایش داشت، در این جدال به خوبی توانست استراتژی جواد نکونام را در زمین اجرا کرده و رضایت کادرفنی را جلب کند.

مدافع راست فولاد اما در دقایق پایانی بازی با عصبانیتی عجیب بازی را دنبال کرد. در صحنه‌ای که توپ در اختیار فولاد در منطقه اوت قرار داشت، یکی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود. شیری با اشاره به مصدومیت هم‌تیمی‌اش از بنیادی‌فر تقاضا کرد که وضعیت وی مورد بررسی قرار گیرد اما داور برای جلوگیری از اتلاف وقت از شیری خواست تا هرچه زودتر بازی را به جریان بیندازد.

شیری اما با ابراز نگرانی بابت مصدومیت هم‌تیمی‌اش در به جریان انداختن دوباره بازی تاخیر داشت تا داور با کارت زرد به استقبال وی برود. این کارت زرد به معنای محرومیت شیری از بازی بعدی تیمش که جدال حساس با تراکتور است محسوب می‌شد تا او به شدت بابت این موضوع عصبانی شده و تنش لفظی با داور را دنبال کند. موضوعی که در ادامه با دخالت هم‌تیمی‌هایش همراه شد تا اتفاق بدتری رقم نخورد.

با این حال اکنون جواد نکونام در دیدار حساس برابر تراکتور قادر به سود بردن از مهدی شیری که نمایش موفقی برابر پرسپولیس نیز به اجرا گذاشته، نخواهد بود و باید دید چه تفکری را در این پست برابر شاگردان خمز در تبریز دنبال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *