بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای ستاره محبوب هواداران آبی + عکس

سعید مراغه‌ چیان : به ارسلان مطهری تبریک می‌گویم او استحقاق پوشیدن لباس استقلال را دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰
سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال گفت : به ارسلان مطهری تبریک می‌گویم او استحقاق پوشیدن لباس استقلال را دارد، زیرا اکثر بازیکنان باشرف ایران در مکتب استقلال حضور دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:

شاگردان ساپینتو از لحاظ تاکتیکی در این بازی خوب کار کردند و خداراشکر توانستیم با اقتدار در این دیدار برنده شویم. به بازیکنان ملوان هم خسته نباشید می‌گویم آن‌ها با شرافت بازی کردند و دنبال ضد فوتبال نبودند.

وی افزود:

استقلال مقابل ملوان یک ورژن جدید از خود را به نمایش گذاشت و با اینکار هم ملوان را غافل‌گیر کرد و هم هواداران را خوشحال کرد. از قبل هم گفته بودم؛ دیداری که تماشاگر نداشته باشد هیچ جذابیتی ندارد. حضور هواداران در این بازی روحیه بازیکنان را دوچندان کرد و نشان داد استقلال در چند بازی گذشته به دلیل نبود هوادارانش چقدر متضرر شده است. ملوانی‌ها فوق‌العاده بازی کردند و اگر روز خوب استقلال نبود قطعاً شایسته پیروزی مقابل آبی‌پوشان بودند، زیرا بسیار خوب موقعیت‌سازی کردند و روی دروازه استقلال فشار آوردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان تصریح کرد:

ما هنوز منتظریم و دیگر چشممان به پنجره خشک شد تا جذب یک هافبک بازیساز را ببینیم. پنجره نقل و انتقالاتی متأسفانه همچنان بسته است و با توجه به بدهی استراماچونی محدودیت‌هایی را برای جذب بازیکن خارجی داریم و متاسفانه مدیران استقلال زمان را به بدترین شکل ممکن کشتند. وعده‌هایی داده شده و باید ببینیم بمب فتح‌الله‌زاده الان می‌ترکد یا سال دیگر.

مراغه‌ چیان در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال مقابل ملوان عنوان کرد:

بازیکنان استقلال در این بازی روحیه خوبی داشتند و بسیار شاداب بازی کردند. به ارسلان تبریک می‌گویم او استحقاق پوشیدن لباس استقلال را دارد، زیرا اکثر بازیکنان باشرف ایران در مکتب استقلال حضور دارند. دیدار مقابل ملوان روز خوب مهری و چشمی بود؛ آن‌ها در این مسابقه به خوبی بازی را مدیریت کردند. علیرضا رضایی جای پیشرفت دارد و مطمئناً در آینده شماره یک استقلال خواهد شد. مهاجمان استقلال به خودباوری رسیده‌اند و موفق شدند با سرعت و تکنیک از خلا خط دفاعی ملوان به خوبی استفاده کنند.

وی درباره دیدار بعدی استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:

حضور تماشاگران باعث شد آبی‌پوشان از انرژی بالایی برخوردار باشند. امیدوارم این تصمیم موقتی نباشد و سایه آرامش را بر سر فوتبال ایران بکشیم. مس کرمان تیم قدرتمندی است و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. همانطور که در گذشته گفتم استقلال محکوم به این است که در ادامه لیگ در تمام بازی‌ها پیروز باشد و امتیازات لازم را کسب کنند.

مراغه‌ چیان در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال با توجه به فاصله امتیازی ایجاد شده تا صدر جدول خاطرنشان کرد:

هنوز به طور ۱۰۰ درصد از کسب عنوان قهرمانی ناامید نیستیم، اما تلاش زیادی برای دستیابی به این امر لازم است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و یک نیم فصل متفاوت را از تیم ساپینتو شاهد باشیم تا در پایان بتوانند جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهند.

سعید مراغه‌ چیان پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *