بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زلاتان بیشتر از هر چیزی پول را دوست دارد! + عکس

اظهارات جالب یک کارگردان تلویزیونی درباره علاقه زلاتان ابراهیموویچ به پول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۸
زلاتان ابراهیموویچ

کارگردان سری جدید از فیلم های آستریکس و اوبلیکس می گوید که برای زلاتان ابراهیموویچ پول در درجه اول اهمیت قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارگردان سری جدید از فیلم های آستریکس و اوبلیکس می گوید که برای زلاتان ابراهیموویچ پول در درجه اول اهمیت قرار دارد و از تجربه کار با او صحبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سال گذشته بود که اخباری درخصوص حضور ستاره سوئدی میلان در یک فیلم سینمایی به گوش رسید و چند روز پیش تیزر فیلم سینمایی “آستریکس و اوبلیکس” با بازی زلاتان ابراهیموویچ پخش شد. ستاره سوئدی میلان در سری جدید از فیلم سینمایی “آستریکس و اوبلیکس: امپراتوری میانه” ایفای نقش کرده تا وارد دنیای بازیگری نیز شود. زلاتان پس از نشان دادن مهارت های ویژه در زمین فوتبال، حالا قصد دارد تا توانایی هایش را روی پرده سینما به نمایش بگذارد.

این یک فیلم کمدی خانوادگی ماجراجویی و اکشن فرانسوی به کارگردانی گیوم کانِت است که خود او در نقش آستریکس نیز بازی می کند و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم های آستریکس است.مهاجم میلان نقش آنتی ویروس، سرباز رومی، را بازی می کند. زمان اکران این فیلم برای اول فوریه 2023 برنامه ریزی شده است.

کارگردان این فیلم می گوید زلاتان بیشتر از هر چیزی پول را دوست دارد. زلاتان ابراهیموویچ در حساب خود شاید بیش از 200 میلیون یورو پول داشته باشد ولی در مذاکره برای هر چیزی ابتدا رقم دریافتی را سوال می کند.

اظهارات جالب یک کارگردان تلویزیونی درباره علاقه زلاتان ابراهیموویچ به پول

کانِت در این رابطه گفت:

به محض اینکه پیشنهاد نقش را به زلاتان دادم از من پرسید در ازای آن چقدر پول می دهی؟ به او گفتم که من مسئول این سؤالات نیستم و او پاسخ داد، ببخشید؟ قرار نیست دستمزدم بلیت سالانه پارک آستریکس پاریس باشد.

پاسخ طعنه آمیز زلاتان به یک شهربازی واقع در پاریس اشاره داشت و او از آنجایی که قبلا برای پاری سن ژرمن بازی کرده است، این مکان را به خوبی می شناسد. ستاره میلان اخیرا گفته است که احتمالا چالش های بازیگری جدید را رد نمی کند:

بازیگر شدن؟ شما هرگز نمی دانید، من در مورد دنیای فیلم و سینما بسیار کنجکاو هستم. باید از گیوم به خاطر فرصتی که به من داد تشکر کنم، من هیچ ترسی در مقابل دوربین نداشتم.

اظهارات جالب یک کارگردان تلویزیونی درباره علاقه زلاتان ابراهیموویچ به پول

دستمزد سالانه او در زمان بازی برای پاری سن ژرمن و منچستریونایتد از 15 میلیون یورو فراتر رفت. در فصلی که در میلان اسکودتو را به دست آورد، 7 میلیون درآمد داشت و در فصل جاری، این بازیکن 41 ساله ماهانه 100 هزار یورو درآمد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *