بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صبر کارلتو تمام شد: بلینگام و امباپه بهانه است!

ناراحتی شدید کارلو آنچلوتی از وعده های دروغین مدیران رئال مادرید برای جذب بازیکنان بزرگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، از این که مدیران این باشگاه حاضر نیستند بازیکنان مدنظر او را جذب کنند عصبانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، از این که مدیران این باشگاه حاضر نیستند بازیکنان مدنظر او را جذب کنند عصبانی است.

به گزارش پارس فوتبال، عملکرد رئال مادرید در چند هفته گذشته باعث شده که بحث خرید بازیکنان جدید و تقویت این تیم در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر جدی شود.

پیش از این بسیاری از منابع نزدیک به این باشگاه از درخواست آنچلوتی برای جذب بازیکنان جدید خصوصا در خط حمله و پست مدافع کناری خبر داده بودند، درخواستی که از سوی مدیران این باشگاه پذیرفته نشده است.

گفته می‌شود که این مربی ایتالیایی از تابستان سال گذشته چنین درخواستی را خصوصا در خط حمله و با توجه به عدم موفقیت فلورنتینو پرز در جذب کیلیان امباپه داشته اما در نهایت توجهی به این خواسته نشده و حتی به او گفته شده که بهتر است بازیکنان مدنظرش را از تیم دوم رئال انتخاب کند.

حالا نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده که کارلو آنچلوتی از رفتار مدیران رئال مادرید به شدت عصبانی و ناراحت است. او معتقد است که حفظ پول برای جذب بازیکنان بزرگی مانند جود بلینگام یا امباپه صرفا بهانه باشگاه برای عدم خرید بازیکنانی است که تیم او در حال حاضر برای ادامه حضور در کورس قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به آنها نیاز دارد.

این اختلاف نظر باعث شده که تنش‌ها در رئال بیش از پیش شدت بگیرد و بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که آنچلوتی در پایان فصل جاری به حضورش در سانتیاگو برنابئو پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *