بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کلیدی‌ترین فرار هفته به نام قایدی (عکس)

گل اول استقلال به ملوان روی فرار کلیدی مهدی قایدی از چنگ مدافع حریف

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۳
گل اول استقلال به ملوان روی فرار کلیدی مهدی قایدی از چنگ مدافع حریف

فرار تند و تیز مهدی قایدی از چنگ علیرضا خوش کفا، زمینه ساز گل نخست استقلال شد. این فرار در واقع استارت جشنواره گل آبی ها بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرار تند و تیز مهدی قایدی از چنگ علیرضا خوش کفا، زمینه ساز گل نخست استقلال شد.

به گزارش پارس فوتبال، شکل به ثمر رسیدن گل استقلال خیلی ساده بود. پاس محمد صادق بارانی در میانه میدان لو رفت. زبیر با یک پاس تک ضرب توپ را به رضاوند داد، او نیز یک ضرب به سلمانی پاس داد و این بازیکن نیز با سری بالا قایدی را دید که از سمت چپ فرار می کند و سومین پاس تک ضرب متوالی آبی ها برای وینگر بوشهری ارسال شد.

مهدی قایدی که علیرضا خوش کفا را مقابل خودش می‌دید، با یک ضربه کوچک به توپ، توانست از چنگال تکل بلند و خشن مدافع ملوان عبور کند و در ادامه و در شرایطی که سعید کریمی را نیز مقابل خودش می دید، توپ را به دهانه دروازه فرستاد که با اشتباه پدرام قاضی پور به گل اول استقلال تبدیل شد.

گل اول استقلال به ملوان روی فرار کلیدی مهدی قایدی از چنگ مدافع حریف

تصاویری که شکار شده، ظرافت فرار قایدی از تکل بلند مدافع ملوان را نشان می‌دهد. جایی که وینگر بوشهری توانست توپ را چند متری جلوتر انداخته و در لحظاتی که ملوان به نسبت بهتر بازی می‌کرد، تیمش را به یک گل مهم برساند.

این حرکت قایدی را می‌توان مهمترین فرار هفته نیز نامگذاری کرد. چرا که حرکت او منجر به اشتباه خط دفاعی میهمان و پیش افتادن استقلال شد. گلی که ملوان را وادار کرد تا برای به تساوی کشاندن بازی بالاتر بازی کند و همین مسئله، فرصت به ثمر رساندن گل دوم را نیز به آبی ها داد تا در نهایت این تیم با پیروزی پر گل چهار بر صفر از سد حریف خود عبور کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *