بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بوفون : به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنم !

بوفون : ممکن است در 55 سالگی بازنشسته شوم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱
بوفون : ممکن است در 55 سالگی بازنشسته شوم

اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس در اظهارنظری جدید فاش کرد که هنوز به بازنشستگی فکر نمی‌کند و به این زودی‌ها هم بازنشسته نخواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای جان‌لوئیجی بوفون دل کندن از فوتبال همان‌قدر سخت است که دل کندن از عزیزانش. دو سال از جدا شدن او از یوونتوس می‌گذرد، اتفاقی که تصور می‌شد به منزله بازنشستگی‌اش باشد اما او به تیم سابقش پارما برگشته و الان در 45 سالگی همچنان دارد از دروازه این تیم محافظت می‌کند.

یک سال دیگر به پایان قرارداد بوفون با پارما باقی مانده است اما او طبق چیزی که خودش می‌گوید سال 2024 هم پایان دوران بازیگری‌اش نخواهد بود. بوفون که به تازگی دوره ریکاوری پس از مصدومیتش را پشت سر گذاشته و به ترکیب اصلی پارما برگشته، اخیراً پس از شکست تیمش برابر اینتر در جام حذفی ایتالیا گفت:

آینده؟ تا زمانی که از بازی کردن احساس خوبی داشته باشم و ببینم که برای تیمم مفید هستیم و با راهنمایی‌ها و رفتارم می‌توانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم، به بازی کردن ادامه می‌دهم.

در روز بازی برابر اینتر، بوفون به مسن‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در ورزشگاه سن‌سیرو یک بازی رسمی انجام داده است. او رکورد مارکو بالوتا را شکست. بوفون که پیش از آن هم رکورد بیشترین بازی در سری A که متعلق به پائولو مالدینی بود را شکسته بود، حالا انگیزه زیادی دارد که با پارما به سری A‌ برگردد.

او گفت:

ممکن است در 55 سالگی بازنشسته شوم. یک دهه می‌شود که دارم به زمان بازنشستگی‌ام فکر می‌کنم اما هر بار به دوران بازیگری‌ام ادامه می‌دهم. برای من همین که می‌بینم هواداران تیم از دیدن من درون دروازه پارما احساس غرور می‌کنند رضایت‌بخش و خوشحال کننده است.

بوفون دوران بازیگری‌اش را روز 19 نوامبر سال 1995 آغاز کرد و از آن زمان 28 سال سپری شده است. در این مدت او یک هزار 161 بازی رسمی برای تیم‌های پارما، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی ایتالیا انجام داده و با بسیاری از اساطیر فوتبال جهان هم‌دوره بوده است. او در 4 دهه مختلف فوتبال بازی کرده و در این بازه زمانی در کنار پدران و پسرانی مانندانریکو کیه‌زا و فدریکو کیه‌زا بازی کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *