بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب اسطوره منچستریونایتد به شکست آرسنال برابر منچسترسیتی

روی کین : شکست آرسنال برابر سیتی همه را ناامید کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۴
روی کین

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است عملکرد خوب آرسنال در چند ماه اخیر باعث ناامیدی همه از شکست این تیم برابر سیتی شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است عملکرد خوب آرسنال در چند ماه اخیر باعث ناامیدی همه از شکست این تیم برابر سیتی شده است.

به گزارش پارس فوتبال، آرسنال شب گذشته در دور چهارم از رقابت‌های جام حذفی به مصاف منچسترسیتی رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

ناتان آکه تک گل تیم پپ گواردیولا را در این بازی به ثمر رساند و تلاش‌های توپچی‌ها برای باز کردن دروازه حریف بی‌نتیجه ماند تا آنها از صعود به مرحله بعدی بازبمانند.

روی کین پس از پایان این بازی در گفتگو با ITV در این باره اظهار داشت:

آرسنال در چند ماه اخیر به حدی درخشان ظاهر شده که این نمایش باعث شد همه ناامید شوند. من انتظار بسیار بیشتری از آنها در بازی امشب داشتم. ما تجربه چند سال اخیر را دیدیم، این که آنها چطور در دیدارها به پیروزی می‌رسند. یک اشتباه از آرسنال باعث شد که آنها به بدترین شکل ممکن تنبیه شوند. در دیدارهای حذفی باید در هر بازی مراقب بود و کار را به درستی انجام داد.

او با اشاره به تلاش بازیکنان آرسنال برای پیروزی در این بازی اضافه کرد:

آنها باید واکنش بهتری نشان می‌دادند، هرچند تمام تلاش‎شان را به کار گرفتند و در بعضی از لحظات بازی هم بسیار درخشان ظاهر شدند. آنها دفاع بسیار خوبی داشتند و اگر کمی خوش شانس بودند شرایط فرق می‌کرد اما در نهایت باید بدانند که برای غلبه بر سیتی به چیزهای بیشتری نیاز دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *