بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیمِ خاص قلعه‌نویی برای بازیکن خاص (عکس)

اولین تجربه بازی محمدرضا حسینی در ترکیب گل گهر در دیدار با مس رفسنجان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۱
اولین تجربه بازی محمدرضا حسینی در ترکیب گل گهر در دیدار با مس رفسنجان

محمدرضا حسینی خرید زمستانی تیم فوتبال گل‌گهر خیلی زود با تصمیم امیر قلعه‌نویی اولین تجربه خود را با پیراهن تیم جدیدش پشت سر گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا حسینی خرید زمستانی تیم فوتبال گل‌گهر خیلی زود با تصمیم امیر قلعه‌نویی اولین تجربه خود را با پیراهن تیم جدیدش پشت سر گذاشت.

به گزارش پارس فوتبال، محمدرضا حسینی اگرچه در ابتدای فصل مانند سه فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت تیم فوتبال سپاهان بود، اما هر چه به پایان نیم فصل نزدیک شدیم، او هم جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد و حتی در بازی‌های آخر فرصت بازی به دست نیاورد تا سرانجام تصمیم دشواری بگیرد و پس از سال‌ها حضور در اصفهان که بارها به این شهر ابراز علاقه کرده، به سیرجان برود.

محمدرضا حسینی که پیش‌‌تر دو سال خوب را در لیگ‌های هفدهم و نوزدهم با امیر قلعه‌نویی در ذوب آهن و سپس سپاهان سپری کرده بود، به پیشنهاد این مربی برای پیوستن به گل‌ گهر پاسخ مثبت داد تا چالش جدیدی را در 33 سالگی پذیرفته باشد.

حسینی روز گذشته مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان برخلاف آنچه از امیر قلعه‌نویی در ذهن داریم از ابتدا فرصت بازی پیدا کرد و تا پایان مسابقه نیز در زمین بود تا مشخص شود در تیم جدید اوضاع برای او متفاوت خواهد بود.

محمدرضا حسینی

حسینی در همان دقایق ابتدایی حضورش در ترکیب گل‌گهر روی ارسالی که داشت تا آستانه پایه‌گذاری اولین گل خود هم رفت ولی در ادامه شاگردان قلعه‌نویی 2 گل در دقایق پایانی نیمه اول خوردند تا در نیمه دوم برای بازگشت به بازی و کسب یک امتیاز حسابی به زحمت بیفتند.

گل‌گهر این روزها وینگرهای سرحالی نظیر رضا شکاری، مرتضی تبریزی و امین قاسمی‌نژاد را در اختیار دارد که حالا این رقابت با اضافه شدن حسینی فشرده‌تر هم شده است.

حسینی پیش از اینکه به سپاهان بپیوندد و سه نیم فصل در این تیم بماند، چهار فصل را با تیم ذوب‌آهن در شرایطی پشت سر گذاشت که با درخشش در فجرشهیدسپاسی به عنوان یکی از ستاره‌‎های آینده لیگ برتر معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *