بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاج: انتخاب سرمربی تیم ملی و امید اولویت ماست

آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷
آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین در حال برگزاری است و مهدی تاج در ابتدای مجمع برای اعضا صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال به صورت آنلاین در حال برگزاری است و مهدی تاج در ابتدای مجمع برای اعضا صحبت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدا صحبت های خود گفت:

در ابتدا وظیفه خود می دانم به دو پیشکسوت ارزنده فوتبال کشورمان یعنی آقایان مهرداد میناوند و علی انصاریان که دو سال پیش در چنین روزهایی در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند ادای احترام کنم. بی شک یاد این عزیزان همیشه در خاطر مردم باقی خواهد ماند. هم چنین برای جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی آرزوی سلامتی دارم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد:

خانواده فوتبال ایران در ماه های اخیر در کنار هم روزهای مهمی را پشت سرگذاشت.اگر از همین روزهای اخیر آغاز کنم باید به بازگشت پرشور تماشاگران به ورزشگاهها اشاره ای داشته باشم که با حضور دوباره شان رونق هر چه بیشتری به ورزشگاهها و مسابقات دادند و یکبار دیگر مشخص شد فوتبال بدون تماشاگر اساسا نمی تواند به حیات خود ادامه بدهد. خانواده فوتبال ایران، قدردان این حضور گرم تماشاگران فوتبال است و امیدواریم با فراهم آمدن شرایط و ملزومات لازم در آینده شاهد حضور کامل تر و همه آنان باشیم.

تاج در ادامه در مورد تیم های ملی صحبت کرد و گفت:

اینک که این مجمع در حال برگزاری است، تیم های ملی فوتبال ایران در سطح بانوان و آقایان هم به فعالیت پرفشار خود ادامه می دهند. خانم های فوتسال ایران، دیروز رقابت خود را در کافا با جشنواره ای از گل آغاز کردند و تیم های ملی نوجوانان ،جوانان و فوتبال ساحلی هم اینک خود را مهیای رقابت های آتی حساس خود می کنند. فدراسیون فوتبال تمام قد در کنار تیم های ملی است و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق، تلاش بازیکنان متعصب و زحمات کادر فنی شایسته این تیم ها شاهد بهترین ها برای فوتبال ملی مان باشیم.

مهمترین بخش صحبت های مهدی تاج در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی و امید بود که با این توضیحات از سوی رئیس فدراسیون فوتبال همراه شد:

در حوزه تیم های ملی بزرگسالان و المپیک هم برنامه های ستادی در حال انجام است و تعیین کادر فنی این دو تیم جزو اولویت های مدیران فدراسیون و هیات رئیسه خواهد بود. در این مقطع زمانی، همچنین گام های مهمی در راه موضوع تجهیز ورزشگاهها به سیستم کمک داور ویدیویی برداشته شد. ضمن اینکه فاز نخست مربوط به آغاز به ساخت ساختمان اداری فدراسیون فوتبال در نزدیکی مرکز ملی فوتبال هم برداشته شد که با قدرت ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال با این گفته ها به صحبت های خود در مجمع عموی فوق العاده فدراسیون فوتبال پایان داد:

در مجمع امروز هم حسابرس مستقل بیرون فدراسیون فوتبال و همچنین خزانه‌دار را با انتخاباتی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، تعیین خواهد شد و امیدواریم با این ابزارها گام هایی در مسیر شفافیت و قانونداری هر چه بیشتر برداشته شود. فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با محور قراردادن برنامه ها در سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال تحقق اهداف مدنظر است و در این مسیر مجمع عمومی؛ به عنوان رکن اصلی فوتبال یار و همراه خانواده فوتبال در این مسیر خواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *