بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصمیم مهم ساپینتو، او یکی مثل آلوز می خواهد

ریکاردو ساپینتو در جستجوی بازیکن خلاقی مانند ریکاردو آلوز برای استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
ریکاردو ساپینتو در جستجوی بازیکن خلاقی مانند ریکاردو آلوز برای استقلال

همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از فسخ یک طرفه قرارداد سیاوش یزدانی از سوی باشگاه استقلال پیش بینی می شد، این باشگاه به سرعت یک بازیکن جدید وارد لیست کند و گمانه زنی ها حکایت از تلاش باشگاه استقلال برای جذب مامه تیام داشت اما ساعاتی بعد از بسته شدن پنجره زمستانی آبی ها این خبر را رد کردند. بدون شک تایید این خبر در تناقض با گفته های ریکاردو ساپینتو بود.

سرمربی تیم استقلال پیش از بازی با ملوان که تیمش 4 گل به ثمر رساند، وقتی با سوالات خبرنگاران مواجه شد که آیا احساس نمی کند، تیمش در فاز تهاجمی موقعیت های زیادی را از دست می دهد؟ با اشاره به فرصت های از دست رفته در بازی با تراکتور در استادیوم آزادی تهران گفت:

این خیلی خوب است که ما موقعیت ایجاد می کنیم و اگر موقعیت ها تبدیل به گل نمی شود، باید بیشتر تمرین کنیم. من از مهاجمان تیمم راضی هستم و بر این عقیده ام این مشکل با تمرینات برطرف می شود.

ریکاردو ساپینتو سجاد شهباززاده را حفظ کرد. سبحان خاقانی هم هم چنان در تیم او حضور دارد و رای به بازگشت کاوه رضایی به تیم نداد. همه این ها نشان می دهد، سرمربی تیم استقلال یکی مثل ریکاردو آلوز می خواهد. مهاجمی در خط هافبک. هافبکی که سرعتی باشد. پاس گل بدهد و خودش را در موقعیت گل قرار بدهد. به باور ریکاردو سایپنتو با حضور چنین بازیکنی در ترکیب تیمش پازل استقلال تکمیل خواهد شد.

با ادامه حضور آلوز در تیم تراکتور حال استقلال به دنبال بازیکنی شبیه اوست و طبیعی است ریکاردو ساپینتو در لیگ برتر کشورش که شناخت زیادی از آن دارد، به دنبال چنین بازیکنی باشد. هر چند صید چنین بازیکنی در این برهه از زمان تردیدهایی در ذهن ایجاد می کند. آیا چنین بازیکنی در این برهه از زمان بدون تیم است و آیا باشگاه اروپایی راضی به آزاد کردن چنین بازیکنی می شود و از همه مهمتر آیا استقلال توان پرداخت رضایتنامه و دستمزد چنین بازیکنی را دارد؟ آنهم با این همه بدهی های بین المللی. اگر استقلال موفق به جذب چنین بازیکنی نشود، ریکاردو ساپینتو با همین نفرات ادامه خواهد داد، چون نمایش تیم در بازی با ملوان یک بار دیگر او را به استقلالی که ساخته امیدوار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *