بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دی ماریا جواب انتقاد زلاتان را داد

دی ماریا : آرژانتین یک نسل بسیار خوب برای سال‌های پیش رو دارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۳۷
زلاتان ؛ دی ماریا : آرژانتین یک نسل بسیار خوب برای سال‌های پیش رو دارد

هافبک تیم ملی فوتبال آرژانتین پاسخ اظهار نظر جنجالی زلاتان را داد. او معتقد است که نسل کنونی فوتبال آرژانتین موفقیت‌های زیادی به دست خواهد آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اوله، تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در جام جهانی ۲۰۲۲ جام قهرمانی را بالای سر ببرد. زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال سوئد به انتقاد از رفتارهای بازیکنان آرژانتین بعد از قهرمانی در جام جهانی پرداخت. او گفت نسل کنونی فوتبال آرژانتین نمی‌تواند در آینده موفقیتی را به دست آورد و قهرمانی این تیم در جام جهانی هم دنبال به لطف حضور مسی در این تیم بوده است.

دی ماریا در واکنش به این انتقاد زلاتان گفت:

من نظری متفاوت با زلاتان دارم. به نظرم آرژانتین یک نسل بسیار خوب برای سال‌های پیش رو دارد. این بازیکنانی که قهرمانی در جام جهانی را به دست آوردند جوان هستند و به خوبی ارزش پیراهنی را که به تن کرده‌اند می‌دانند. آنها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

او ادامه داد:

بازیکنان جوان آرژانتین به بهترین نحو ممکن از پیراهن کشور خود دفاع کردند و دست به افتخار آفرینی زدند. شما نگاهی به جوان‌ترین بازیکنان تیم ما بیندازید. سوله در یوونتوس بازی می کند و گارناچو هم در منچستر یونایتد. قطعا این بازیکنان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما بازیکنان جوان و شگفت انگیز زیادی داریم و این بسیار خوب است.

سرخیو آگوئرو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین هم به سخنان زلاتان واکنش تندی نشان داد و از او خواست که در این زمینه صحبت نکند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *