بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش عجیب ستاره ملی پوش پرسپولیس به شکست در اهواز

وحید امیری : اینطور باشد دیگر بازی نمی‌کنم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۸
وحید امیری

وحید امیری هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری هافبک ملی‌پوش و بااخلاق پرسپولیس با انتقاد از اتفاقات دیدار با فولاد خوزستان مدعی شد سه امتیاز ارزش آن را ندارد که مربیان دست به هر کاری بزنند.

به گزارش پارس فوتبال، ماجراهای دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان پای وحید امیری که مدعی است کمتر در خصوص داور و حواشی حرف زده را هم به میان کشید.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پایان دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت:

ما بازی را باختیم و سه امتیاز را از دست دادیم. هر چقدر هم صحبت کنیم به نظرم فایده ای ندارد. فقط به نظرم امروز فوتبال می توانست زیباتر باشد. اعتراضاتی که صورت گرفت. داور فشار زیادی رویش بود. اتفاقاتی که کنار خط می افتاد، یک اوت دستی هم با اعتراض همراه بود. من اولین بار است که درباره داوری صحبت می کنم. آقای بنیادی فر نتوانست بازی را مدیریت کند و ضربه ای که به دیاباته خورد، بازیکنان داخل زمین صدایش را شنیدند اما متاسفانه در بازی قبلی هم یک پنالتی ما نادیده گرفته شد. یک بازی بگوییم داور اشتباه کرد، دو بازی بگوییم، اما اینطور که نمی شود. من خودم از اینکه اعتراض به داوری داشته باشم متنفرم اما خدا شاهد است اگر این اتفاق بیفتد خودم بازی نمی کنم! دوست دارم تمام اتفاقات در جریان بازی رقم بخورد.

وی ادامه داد:

توپ جمع کن چرا باید دو سه بار توپ را به وسط زمین شوت کند؟ تمام مربیان فوتبال دوستان و برادر بزرگتر من هستند. ما پرسپولیس هستیم و همه تیم‌ها شاید در نیم فصل دوم بیایند و اینطور جلوی ما قرار بگیرند. بالاخره مایی که می گوییم فوتبال باید زیبا و تماشاگر پسند باشد یک نتیجه چه چیزی دارد که حاضریم هر اتفاقی را رقم بزنیم. کنار خط اگر یک اوت شود، هیچ چیزی را رقم نمی زند اما اعتراض به آن کل روح فوتبال را بد می کند. ادعای ما این است که فوتبال باید حرفه ای شود و با فوتبال روز دنیا مقایسه شود، باید خیلی بهتر از این باشیم. نبود VAR خیلی جاها به فوتبال ما لطمه می زند اما داوران ما باید درایت داشته باشند و تحت تاثیر نیمکت نباشند.

امیری در ادامه انتقاداتش به اتفاقات بازی گفت:

انتظار این است که ناظر بازی خیلی قاطع درباره اتفاقات برخورد داشته باشد. حالا شاید یک گزارشی بنویسد و بفرستد اما دیگر چه فایده ای دارد؟ الان دیگر گذشت و سه امتیازی که حداقل یک امتیاز آن را می توانستیم بگیریم گذشت. بازی قبلی یک پنالتی و این بازی هم همینطور. دوست ندارم کسی را تحت فشار قرار بدهم و آنها هم قطعا خانواده دارند. همانطور که بازیکن تمرین میکند و از زندگی اش می زند و مربیان هم همینطور، داوران هم باید تلاش کنند. داوران هم شاید خیلی مشکلات داشته باشند و دریافتی کم دارند و رفت و آمد آنها هم شاید در شان آنها نباشد اما دیگر چیزی است که خودشان قبول کرده‌اند و باید وقتی قبول کردید باید بهترین قضاوت را داشته باشید و امیدوارم در بازی های بعدی دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *