بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم اتلتیکو: بوسه کورتوا بر لوگوی رئال! (عکس)

عصبانیت هواداران اتلتیکو مادرید از بوسه تیبو کورتوا به لوگوی رئال مادرید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲
عصبانیت هواداران اتلتیکو مادرید از بوسه تیبو کورتوا به لوگوی رئال مادرید

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید، با بوسه‌ای که بر لوگوی این تیم زد آتش خشم اتلتیکو مادرید و هوادارانش را شعله‌ور کرد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید شب گذشته در دیداری حساس و تماشایی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا روبروی اتلتیکو مادرید قرار گرفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.

کورتوا با وجود اینکه خیلی زود برابر آلوارو موراتا به زانو درآمد و دروازه‌اش باز شد، اما باز هم یکی از بازیکنان برتر رئال در این بازی بود و نمایشی درخشان داشت. او روی چند صحنه مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و آنها را در بازی حفظ کرد تا بالاخره رودریگو گل مساوی را به ثمر رساند.

تساوی دو تیم در وقت‌ قانونی بازی به معنای رفتن به وقت اضافه بود و در نهایت کریم بنزما و وینیسیوس جونیور موفق شدند دو بار دروازه اتلتیکو را باز کنند تا این رئال باشد که راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

کورتوا که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن اتلتیکو را داشت، در چند فصل اخیر بارها با هواداران این تیم به خاطر اظهاراتش و خصوصا اظهار علاقه به رئال به مشکل خورده بود و کار تا حذف پلاک او از راهروی افتخارات این تیم هم پیش رفت.

تیبو کورتوا

او که در چند هفته اخیر هم بارها با آنها درگیر بود و حتی آنها خواهان عذرخواهی او از این باشگاه و هوادارانش شده بودند، شب گذشته کاری کرد که آتش خشم آنها را بیش از پیش شعله‌ور کرد.

تیبو کورتوا پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، بوسه‌ای به لوگوی رئال مادرید روی پیراهنش زد تا نشان دهد که علاقه‌اش به این باشگاه بسیار زیاد است.

این رفتار باعث شد که بسیاری از هواداران اتلتیکو در شبکه‌های اجتماعی توهین به او را بار دیگر از سر بگیرند و بسیار از رفتاری که این بازیکن داشت خشمگین شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *