بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بزرگان اروپا آماده باشند: پپ دیگر کانسلو را نمی‌خواهد

جدایی احتمالی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی به دلیل نیمکت نشینی به مقصد باشگاه های بزرگ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۶
جدایی احتمالی ژوائو کانسلو از منچسترسیتی به دلیل نیمکت نشینی به مقصد باشگاه های بزرگ

میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میدان ندادن گواردیولا به ژوائو کانسلو از پایان جام جهانی باعث شده شایعات درباره احتمال جدایی او از سیتی قوت بگیرد.

به گزارش پارس فوتبال، رابطه پپ گواردیولا و ژوائو کانسلو با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است. این مدافع پرتغالی در سال 2019 از یوونتوس به منچسترسیتی ملحق شد، ولی سابقه او و پپ گواردیولا به پیش از این تاریخ برمی‌گشت.

گواردیولا در یک مصاحبه به این سابقه پرتنش اشاره کرد و گفت حتی قبل از پیوستن مدافع پرتغالی به سیتی آنها رابطه‌ای پر فراز و نشیب داشته‌اند. پپ گفته بود:

وقتی ژوائو به اتحاد آمد ما از قبل مشکلاتی داشتیم. بخشی از این مشکلات به خاطر اشتباهات من بود، ولی حالا خوشحالم که ژوائو خوشحال است و می‌تواند در فصل‌های آینده برای سیتی بازی کند.

کانسلو قرارداد اولیه خود با سیتی را تمدید کرده و در حال حاضر تا سال 2027 با این تیم قرارداد دارد. این ستاره پرتغالی هم به نوبه خود مشکلاتش با پپ را تایید کرده و گفته بود: “من از یووه به سیتی آمدم که سبک بازی کاملا متفاوتی داشت و نتوانستم خیلی زود با سبک بازی سیتی هماهنگ بشوم. که البته بیشتر تقصیر خودم بود”.

اما بعد از دو فصل درخشان کانسلو در سیتی بار دیگر بازار شایعات درباره او داغ شده است. ژوائو در فصل 21-2020 به عنوان یک مدافع 3 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد.

شایعات اخیر درباره جدایی کانسلو اما بی‌علت نیست. از پایان جام جهانی تا امروز این مدافع پرتغالی تنها در سه بازی منچسترسیتی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است.

اما تنها ناراحتی کانسلو این نیست. او تنها در یک بازی به عنوان دفاع چپ از آغاز به میدان رفته، پستی که فصل گذشته در آن درخشان بوده است. به همین خاطر است که در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدایی کانسلو از سیتی صحبت کرده‌اند. حتی گفته می‌شود رئال مادرید به جذب او بی‌علاقه نیست. برخی منابع خبری هم می‌گوید سیتی که به دنبال جذب رافائل لیائو از میلان است، احتمالا از کانسلو در چانه‌زنی‌ها با باشگاه ایتالیایی استفاده خواهد کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *