بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع قاطعانه کلوپ از کاپیتان لیورپول : فن دایک فوق العاده است

یورگن کلوپ : کلین‌شیت‌ها به خاطر غیبت فن‌دایک نیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷
یورگن کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول روز یکشنبه به خانه برایتون می‌رود تا در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس با این تیم دیدار کند.

بازی قبلی دو تیم با شکست غیرمنتظره لیورپول با نتیجه 3-0 به پایان رسید و کلوپ در پایان آن بازی اعلام کرد بدترین عملکرد تیمش در دوران 22ساله مربی‌گری خود را دیده است. قرمزها حالا قصد دارند روز یکشنبه انتقام آن شکست را از برایتون بگیرند.

یورگن کلوپ دقایقی پیش با حضور در مرکز تمرینی لیورپول به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

وضعیت مصدومان لیورپول

دیوگو ژوتا و لوئیس دیاز به بازگشت نزدیک‌تر شده‌اند. ولی درباره فیرمینو، فن‌دایک و ژوتا نباید انتظار داشت خیلی زود به ترکیب برگردند. آنها دست کم یکی-دو هفته دور از میادین خواهند بود.

پیام کلوپ برای فرانک لمپارد، سرمربی اخراج‌شده اورتون

برای فرانک ناراحتم. او تمام سعیش را کرد. سال گذشته برایش اصلا ساده نبود، ولی خوب کار کرد. از دست دادن ریچارلیسون و مصدوم‌های متعدد تاثیر خودش را می‌گذارد. فرانک برمی‌گردد. او مربی جوانی است و آینده‌ای بزرگ در پیش دارد.

جام حذفی و بازی قبلی مقابل برایتون

جام حذفی رقابت بزرگی است، به خصوص اگر به فینال برسید. این هدف ماست. رسیدن به فینال جام حذفی.

باز هم می‌گویم بازی قبلی ما مقابل برایتون بدترین بازی‌ای بود که در تمام عمرم از تیم‌هایم دیده بودم. در آن مسابقه همه چیز اشتباه پیش رفت. ما در نیمه اول بازی مقابل چلسی خیلی منظم بودیم و باید مقابل برایتون هم همان‌طور باشیم.

ترکیب لیورپول در بازی یکشنبه

هنوز تصمیم نگرفته‌ام، ولی ما یک هفته طولانی پر از تمرین داشتیم. ما در خط حمله گزینه‌های خوبی داریم و کسانی از آغاز به میدان می‌روند که کاملا آماده باشند.

کلین‌شیت‌های لیورپول در غیاب فن‌دایک

اینکه می‌گویند از وقتی ویرژیل مصدوم شده ما کلین‌شیت می‌کنیم درست نیست. دفاع در فوتبال خیلی پیچیده‌تر از این است که همه‌چیز را به دفاع وسط تقلیل بدهید. کلین‌شیت بدون شک مهم است؛ چرا که شما حتی اگر یک گل هم بزنید بازی را 1-0 برنده می‌شوید که هیچ اشکالی هم ندارد.

سه مهره اصلی خط میانی لیورپول

برای من ریتم بازی و ترکیب خصلت تهاجمی و آمادگی دفاعی در خط میانی خیلی مهم است. سه بازیکن میانی ما در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌اند. ما شش یا هفت هافبک آماده داریم و از این بابت واقعا خوشحالم.

وضعیت آرتور ملو و فابیو کاروالیو، میلنر و فیلیپس

آرتور شرایط خوبی دارد و احتمالا تا دو یا سه هفته دیگر می‌تواند تمرین کند. فابیو هم 100درصد آماده نیست. میلنر شرایط خوبی دارد و نت فیلیپس به شدت سرماخورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *