بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد مشخص شد

مصاف دشوار خارج از خانه پرسپولیس در اهواز برابر فولاد خوزستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۵
مصاف دشوار خارج از خانه پرسپولیس در اهواز برابر فولاد خوزستان

یحیی گل‌محمدی ترکیب پرسپولیس برای دیدار با فولاد را اعلام کرد. مطابق پیش‌بینی‌ها او برای این دیدار مهدی ترابی را در ترکیب اصلی قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی ترکیب پرسپولیس برای دیدار با فولاد را اعلام کرد.

به گزارش پارس فوتبال، مطابق پیش‌بینی‌ها یحیی گل‌محمدی برای این دیدار مهدی ترابی را در ترکیب اصلی قرار داده و وحدت حنانوف روی نیمکت نشسته تا سرخپوشان با ترکیبی پرستاره به مصاف حریف بروند.

در این دیدار علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس حضور دارد و امیدوار است دوازدهمین کلین‌شیت این فصل خود را ثبت و تیمش را به سوی پیروزی در این بازی هدایت کند.

مقابل فولاد خوزستان گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافعان مرکزی تیم پرسپولیس خواهند بود و در جناحین نیز دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی به میدان می‌روند.

خط میانی پرسپولیس با سینا اسدبیگی و میلاد سرلک به عنوان زوج هافبک دفاعی تشکیل می‌شود و جلوتر از آنها احتمالا وحید امیری و مهدی ترابی بازی می‌کنند.

در بازیهای اخیر، امید عالیشاه و محمد عمری مهاجمان پرسپولیس بوده‌اند و حالا باید دید در خط حمله چه کسی کنار عمری بازی می‌کند؛ وحید امیری یا امید عالیشاه؟

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه

روی نیمکت احمد گوهری گلر دوم سرخپوشان است و در صورت نیاز به میدان خواهد رفت. وحدت حنانوف به همراه فرشاد فرجی نیز مدافعان ذخیره و عناصر تدافعی هستند.

کمال کامیابی نیا، علیرضا بابایی و ابوالفضل سلیمانی عناصر میانی سرخ ها هستند و عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و مهدی عبدی هم سه مهاجم ذخیره خواهند بود.

نیمکت ذخیره پرسپولیس:

احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، ابوالفضل سلیمانی، علیرضا بابایی، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *