بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نگرانی در بارسلونا ؛ دست نباید برگردد

نگرانی مسئولان بارسلونا از بازگشت احتمالی سرجینیو دست پس از پایان قرارداد قرضی اش با میلان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۱۲
نگرانی مسئولان بارسلونا از بازگشت احتمالی سرجینیو دست

مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکا ادعا کرد که بارسلونا نگران است سرجینیو دست مدافع راست آمریکایی، با پایان قرارداد قرضی‌اش با میلان به این باشگاه برگردد.

به گزارش پارس فوتبال، سرجینیو دست که نتوانست اعتماد ژاوی را جلب کند، در تابستان گذشته به میلان قرض داده شد. در قرارداد او با باشگاه ایتالیایی بندی وجود دارد که براساس آن، باشگاه ایتایایی می‌تواند او را در تابستان آینده به مبلغ ۲۰ میلیون یورو بخرد.

اما شرایط در سن‌سیرو هم برای دست خوب پیش نرفت و او تا اینجای فصل تنها ۱۱ بازی برای میلان انجام داد و تنها ۲ بار در ترکیب اصلی قرار گرفت. به همین دلیل، آن‌طور که مارکا گزارش داده است، مدیران بارسلونا نگران هستند که میلانی‌ها در تابستان آینده از بند خرید این بازیکن استفاده نکنند و او به نوکمپ برگردد.

دست در تابستان ۲۰۲۰ با انتقالی ۲۱ میلیون یورویی از آژاکس به بارسا پیوست و در زمان حضور رونالد کومان روی نیمکت آبی و اناری‌ها، فرصت بیشتری برای بازی پیدا می‌کرد اما با انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی بارسا، او جایگاهش را از دست داد و احتمالا مجبور خواهد شد در تابستان آینده برای همیشه نوکمپ را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *