بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای تیم ساپینتو

رضا رجبی : پس از مدت‌ ها بازی زیبایی از استقلال مقابل ملوان دیدیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰
رضا رجبی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

رضا رجبی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال در بازی با ملوان، ارنج خوبی در خط جلو داشت و در دفاع هم بازیکنان خوبی دارد و فقط باید خوب از آنها استفاده شود و ریکاردو ساپینتو به خوبی از این شرایط استفاده کرد و پس از مدت‌ها بازی زیبایی از استقلال دیدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا رجبی پیشکسوت استقلال درباره ببرد آبی‌پوشان مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

این بازی با سایر مسابقات فرق داشت چون ملوان فوتبال بازی می‌کرد و دفاع فشرده نداشت، همین موضوع فضا برای استقلال ایجاد کرد. استقلال  در خط جلو بازیکنانی گذاشت که باید زودتر از اینها در کنار یکدیگر قرار می‌گرفتند تا هماهنگ‌تر می‌شدند.

وی ادامه داد:

قایدی و محبی در چپ و راست و ارسلان مطهری در خط جلو خوب بازی کردند. ساپینتو باید پشت مهاجم بازیکنانی بگذارد تا از کارهای عمقی هم در بازی‌ها استفاده کنند. استقلال در بازی با ملوان، ارنج خوبی در خط جلو داشت و در دفاع هم بازیکنان خوبی دارد و فقط باید خوب از آنها استفاده شود. ساپینتو به خوبی از این شرایط استفاده کرد و پس از مدت‌ها بازی زیبایی از استقلال دیدیم.

رجبی تصریح کرد:

حرکت استقلال از دفاع به حمله سریعتر بود و ملوانی ها غافلگیر می‌شدند و نمی‌توانستند دفاع کنند. زدن ۴ گل نشان دهنده زیبایی‌های فوتبال است. به تیم ملوان احترام می‌گذارم چون این تیم بازی بسته و خسته کننده انجام نداد، اما مازیار زارع نیاز به تجربه بیشتر دارد. ملوانی ها یک تیم ریشه‌دار هستند که فوتبال بازی می‌کنند.

پیشکسوت استقلال درباره حضور هواداران در این بازی گفت:

حضور تماشاگران به بازیکنان انگیزه داد. با وجود اینکه تعدادشان کم بود، اما باز هم تأثیرگذار بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان گفت:

تیم ما پر از بازیکن است و ۲ بازیکن در هر پست دارد. بعضی‌ها با شلوغ کردن به فتح‌الله‌زاده فشار می‌آورند. البته اگر این تیم بتواند در شرایط ایده‌آل یک هافبک طراح بگیرد خوب است. استقلال نیاز به بازیکن ندارد و بازیکنان باید تمرینات مدون داشته باشند و فرامین تاکتیکی را انجام بدهند و تغییرات در این تیم نباید زیاد باشد.

او درباره اخراج سیاوش یزدانی از سوی ساپینتو گفت:

اخراج این بازیکن نقطه تاریکی در تیم استقلال است و با این کار نشان داد که سیاوش به عمد پنالتی داده است. در باشگاه پرافتخار استقلال باید مسائل، درون خانواده حل شود و نباید مشکلات را گردن یک بازیکن انداخت. یزدانی را به عنوان خائن معرفی کردن درست نیست.

رجبی در پایان درباره اینکه فتح‌الله‌زاده نتوانست بازیکن خارجی جذب کند، خاطرنشان کرد:

او در معضلات و مشکلات باشگاه استقلال گیر کرده و هر روز یک سوراخ جدید باز می‌شود. او خیلی دوست دارد هواداران را خوشحال کند و بازیکنانی بگیرد که به استقلال کمک کنند، اما شرایط سخت شده است. البته آبی‌پوشان بدون اینکه بازیکنی بگیرند پتانسیل قهرمانی را دارند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *