بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

بهزاد داداش‌ زاده : پرسپولیس حاشیه نداشته باشد قهرمان می‌ شود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۰
بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : هنوز بازی‌های زیادی تا آخر فصل مانده است و صحبت از قهرمانی زود است، چون در طول یک فصل، تیم‌ها فراز و نشیب زیادی برای‌ شان به وجود خواهد آمد و باید برای رسیدن به قهرمانی و فتح هر جامی حواشی از تیم دور شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش‌ زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره تقابل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

پرسپولیس برای ادامه روند خوبش باید در این هفته هم امتیاز لازم از بازی حیاتی و سخت فولاد خوزستان را بگیرد. به این دلیل دیدار با فولاد خوزستان مهم است که بازی‌‌های پرسپولیس با تیم‌های قدرتمند و مدعی، دیدارهای ۶ امتیازی است.

وی افزود:

پرسپولیس باید از اهواز دست پر برگردد تا کماکان در کورس رقابت بالای جدول باقی بماند. با اینکه فولاد در میانه‌های جدول قرار دارد، اما بازی در اهواز مقابل فولاد خوزستان برای هر تیمی دشوار خواهد بود. فولاد همیشه تیم خوبی در لیگ برتر بوده است و امسال هم با جواد نکونام بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد:

بازی‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده و امیدوارم این بار هم بازی دیدنی و مهیجی را از هر دو تیم ببینیم. امسال هر دو تیم بازیکنان خوب و سطح بالایی دارند. تا اینجای لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در رده اول و دوم جدول هستند. به طور حتم هر دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی خواهند بود. در جام حذفی که تیم صعود کننده به مرحله بعد را تک بازی مشخص می‌کند، باید بازیکنان و کادرفنی بیشتر از هر بازی دیگر تمرکز داشته باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور تماشاگران در رقابت‌های فوتبال ایران تصریح کرد:

تماشاگر عضوی جدایی ناپذیر از فوتبال است و امسال اکثراً بازی‌های بی‌روح و کسل‌کننده‌ای را دیدیم که به دلیل عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها بود. امیدوارم دوباره تماشاگران بتوانند در استادیوم‌ها بازی تیم محبوب خودشان را از نزدیک ببینند و رقابت‌ها هم جذابیت داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب مهاجم خارجی تاکید کرد:

تیم‌های لیگ برتری اگر بازیکنان خارجی با کیفیتی را وارد مسابقات لیگ بکنند به طور حتم به رشد و پیشرفت فوتبال ایران کمک خواهد کرد. پرسپولیس به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد و جذب فوروارد خوب خارجی به تیم و سایر بازیکنان کمک خواهد کرد. شنیده‌ام کار جذب مهاجم برزیلی تمام شده. البته این بازیکن با ۳۱ سال سن شاید سن بالایی داشته باشد، اما به نظرم سن اصلاً مهم نیست و باید توانایی، کارآیی و عملکرد او در پرسپولیس و لیگ برتر را بیشتر در نظر بگیریم که قرار است بهتر از دیگر مهاجمان به پرسپولیس در امر گلزنی کمک کند.

داداش‌ زاده با اشاره به اینکه در هفته‌های مسابقات لیگ برتر پرسپولیس هماهنگ‌تر شده‌ است، بیان کرد:

بازیکنان پرسپولیس هم اکنون پس  از گذشت ۱۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر هماهنگ شدند و با توجه به نفراتی که دارند، در ایجاد فرصت گل بسیار خوب کار می‌کنند. در سال قبل هم یکی از نقاط ضعف پرسپولیس درون دروازه بود که با بازگشت علیرضا بیرانوند این مشکل تیم یحیی گل‌محمدی هم حل شد و گل نخوردن اهمیتی همچون گلزنی دارد.

وی در پایان در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی خاطرنشان کرد:

پرسپولیس پس  از گذشت ۱۶ هفته در صدر جدول لیگ برتر است، اما هنوز بازی‌های زیادی تا آخر فصل مانده است و صحبت از قهرمانی زود است، چون در طول یک فصل، تیم‌ها فراز و نشیب زیادی برای‌شان به وجود خواهد آمد. باید برای رسیدن به قهرمانی و فتح هر جامی حواشی از تیم دور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *