بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ کری سنگین اسطوره استقلال برای پرسپولیس و هوادارانش + سند

خسرو حیدری : به این فکر می کنیم که خیلی زود به صدر جدول برسیم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


خسرو حیدری ، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان با حضور در میکسدزون، گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت که به صورت خلاصه سوالات و مشروح پاسخ‌های حیدری، در ادامه را می‌خوانید؛

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خسرو حیدری ، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان با حضور در میکسدزون، گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت که به صورت خلاصه سوالات و مشروح پاسخ‌های حیدری، در ادامه را می‌خوانید؛

پیروزی مقابل ملوان در حضور تماشاگران؟

– خدا را شکر دوباره شرایطی به وجود آمد که می توانیم هواداران را در ورزشگاه داشته باشیم چون فوتبال بدون آنها هیچ فایده ای ندارد. امروز اولین بازی بود و تماشاگران کم بودند که از آنها هم می خواهم علی رغم شرایط نه چندان خوبی که دارند برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند. امروز هم آمدند و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

پیش بینی پیروزی با اختلاف؟

– ببینید از بازی تراکتور در تهران ما روند خوبی داشتیم و جلوی سپاهان هم بازی خوبی کردیم. ولی امروز هم فکر می کردیم که آوراژ گل را بالا ببریم.

 سیاوش یزدانی؟

– وظیفه من نیست و باید از سرمربی بپرسید.

درخواست فنونی زاده برای مشارکت بیشتر خسرو در لب خط؟

– من الان سه کارته هستم. امروز ساپینتو من را آرام می کرد! در طول بازی خیلی کارت نگرفتم ولی الان سه کارت دارم. به داور هم گفتم برای انتقال صحبت های ساپینتو لب خط آمدم.

 ناامیدی هواداران از قهرمانی؟

– بعد از جام جهانی خوب کار نکردیم اما از بازی تراکتور در تهران همان تیم شدیم. بازی سپاهان هم بدشانسی آوردیم و حق ما باخت نبود اما به این فکر می کنیم که خیلی زود به صدر جدول برسیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *