بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت پریشیچ به ایتالیا برای حضور در دادگاه ایکاردی

حضور ایوان پریشیچ در دادگاهی در ایتالیا برای دفاع از ایکاردی و بروزوویچ علیه خبرنگار ایتالیایی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰
حضور ایوان پریشیچ در دادگاهی در ایتالیا برای دفاع از ایکاردی و بروزوویچ

ایوان پریشیچ ستاره سابق اینتر، به عنوان یکی از شاهدان قرار است در دادگاه به نفع مائورو ایکاردی و مارسلو بروزوویچ شهادت دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایوان پریشیچ ستاره سابق اینتر، به عنوان یکی از شاهدان قرار است در دادگاه به نفع مائورو ایکاردی و مارسلو بروزوویچ شهادت دهد.

به گزارش پارس فوتبال، ایکاردی به همراه مارسلو بروزوویچ از مدتی قبل شکایتی را علیه یکی از خبرنگاران فوتبال ایتالیا به خاطر انتشار شایعاتی درباره آن‌ها تنظیم و ارائه کرده بودند.

فابریتزیو کرونا پیش از این مدعی شده بود که واندا نارا، همسر سابق ایکاردی، در طول دوران ازدواجش با او به مشکل خورده و دلیل اصلی این مشکل بروزوویچ بوده که باعث ایجاد اختلاف جدی بین این زوج شده و سعی کرده زندگی آنها را دچار مشکل کند.

این موضوع باعث عصبانیت این سه نفر شد و تصمیم گرفتند که علیه او شکایت کنند. دادگاه مربوط به این شکایت در ماه اکتبر برگزار شده بود و حالا قرار است ایوان پریشیچ در دومین جلسه این دادگاه به عنوان یکی از شاهدان حاضر شود. او پیش از این به خاطر غیبت در جلسه اول این دادگاه 500 یورو جریمه شده بود.

به همین دلیل او بدون شک برای جلوگیری از جریمه مجدد در این دادگاه حاضر خواهد شد اما ایکاردی به احتمال زیاد به دلیل حضور در تمرینات گالاتاسرای بار دیگر غایب است و به همین دلیل شکایت او عملا حذف خواهد شد.

به این ترتیب این دادگاه متعلق به نارا و بروزوویچ و شکایت این دو نفر از خبرنگار ایتالیایی خواهد بود و باید دید که رای دادگاه در نهایت به سود کدام یک از طرفین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *