بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزم مانه برای بازگشت: هدف بازی با PSG است

عزم جدی سادیو مانه برای بازگشت به میادین پیش از دیدار بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳
سادیو مانه

سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند تیمش را در بازی حساس برابر پاری سن ژرمن همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند تیمش را در بازی حساس برابر پاری سن ژرمن همراهی کند.

به گزارش پارس فوتبال، سادیو مانه همچنان در حال طی کردن روند درمانش از مصدومیتی است که پیش از جام جهانی 2022 قطر به آن دچار شد و همین مصدومیت باعث شد که او نتواند تیم ملی سنگال را در این مسابقات همراهی کند.

او در طول این مدت زیر نظر پزشکان بایرن مونیخ به روند درمانش ادامه داده و هر روز به صورت جدی در مجموعه بدنسازی این باشگاه مشغول انجام تمریناتی است که برای او در نظر گرفته شده است.

گفته می‌شود زمان بازگشت این ستاره سنگالی به میادین نزدیک به سه هفته دیگر است؛ اما او قصد دارد هر طور شده خودش را برای بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن آماده کند.

بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پی‌اس‌جی برود و بازی اول این دو تیم در پاریس برگزار خواهد شد. هرچند شاید حضور در این بازی کمی برای او زود باشد، اما مانه امیدوار است که بتواند به آمادگی لازم برای این دیدار هم برسد.

این درحالی است که یولیان ناگلزمان و دیگر اعضای کادر فنی و پزشکی بایرن قصد ندارند به هیچ وجه روی سلامتی و آمادگی این مهاجم ریسک کنند، چون او را برای ادامه فصل نیاز دارند.

حسن صالح حمیدزیچ چند روز قبل در این باره به اسپورت وان گفته بود:

ما درباره سادیو کاملا منطقی هستیم و به هیچ عنوان قصد نداریم عجله کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *