بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سنگین اسطوره استقلال به تیم ساپینتو

علی حمودی : استقلال روحیه قهرمانی ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴
علی حمودی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی حمودی پیشکسوت استقلال گفت : این عملکرد استقلال تنها فقط یک دلیل دارد و آن هم نداشتن انگیزه و روحیه قهرمانی است و این تیم با این رویه حتی سهمیه را هم نخواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی حمودی پیشکسوت استقلال درباره دیدار استقلال و سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت:

پس از بازی با تراکتور شاگردان ساپینتو ما را امیدوار کردند که یک استقلال متفاوت را در آینده ببینیم، اما متاسفانه مقابل سپاهان آنچیزی که از استقلال انتظار داشتیم، ندیدیم. این عملکرد آبی‌پوشان تنها فقط یک دلیل دارد و آن هم نداشتن انگیزه و روحیه قهرمانی است. این تیم با این رویه حتی سهمیه را هم نخواهد گرفت.

وی افزود:

ساپینتو از اینجا به بعد محکوم است با تفکرات ویژه تمام امتیازات لازم در آینده به دست بیاورد. برخی رسانه‌ها درباره اختلافات مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها صحبت کردند و گفتند که بازیکنان استقلال برای اینکه تیم نتیجه نگیرد و مربی مقصر شود کم کاری می‌کنند. این شایعات بسیار زشت و زننده است؛ مخصوصاً برای باشگاه بزرگی چون استقلال که تاریخچه فوتبال ایران است نباید این اتفاقات بیفتد. لباس استقلال برای یکسری افراد گشاد است و کادرفنی باید به فکر باشد. زمان به سرعت در حال سپری شدن است و باید هرچه سریعتر تکلیف نقل و انتقالات را مشخص کنند تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با دیدار هفته آینده آبی‌پوشان مقابل ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر تصریح کرد:

ملوان با مازیار زارع در لیگ ایران خوب پیش می‌رود و حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نخواهد بود. شاگردان ساپینتو در این بازی محکوم به برد هستند و باید ۳ امتیاز این بازی را دشت کنند. ساپینتو باید از مهاجمانش به خوبی استفاده کند. نبود بازیساز بهانه است؛ ما بازیکنانی را در استقلال داریم که خودشان به تنهایی از خلاقیت بالایی برخوردار هستند، اما این مهم است که چطور از آن‌ها استفاده شود و انگیزه بازیکنان تا چه حد باشد.

حمودی در پایان درباره قرعه کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی و تقابل دوباره استقلال و ملوان خاطرنشان کرد:

از نظر من قرعه خوبی است و اینکه بازی در آزادی برگزار می‌شود هم می‌تواند یک امتیاز ویژه برای استقلال باشد چرا که آبی‌پوشان در بازی‌های خانگی روحیه بهتری خواهند داشت. استقلال تاکنون ۸ بار مقابل ملوان در جام حذفی قرار گرفته که از این رو ۲ تیم شناخت خوبی نسبت به هم خواهند داشت. پیش از برگزاری مرحله یک‌هشتم جام حذفی مقابل ملوان ما در لیگ با آن‌ها بازی می‌کنیم که این می‌تواند نقاط ضعف و قوت ملوان را برای ما نمایان کند. در کل قرعه خوبی است و امیدوارم استقلال سربلند باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *