بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فارست ۰-۳ یونایتد: تن‌هاخ در یک قدمی اولین فینال

پیروزی بی دردسر منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۴۱
پیروزی بی دردسر منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه

منچستریونایتد دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام به پایان رساند تا در آستانه صعود به فینال قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد دیدار اول مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه را با پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام به پایان رساند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی اتحادیه انگلیس امشب در ورزشگاه سیتی گراند میهمان ناتینگهام فارست بود. شاگردان تن‌هاخ برای پیروزی در این دیدار کار سختی مقابل تیم سیزدهم لیگ برتر نداشتند و و با دو گل حریف خود را شکست دادند.

حاصل کار بازی تهاجمی و زیبای یونایتد در 45 دقیقه نخست دو گل بود. ابتدا مارکوس رشفورد با یک حرکت زیبا دروازه حریف را باز کرد و سپس ووت وخهورست پیش از پایان نیمه اختلاف را دو برابر کرد.

گل اول شیاطین سرخ خیلی زود و زیر ده دقیقه به ثمر رسید. در ششمین دقیقه از بازی مارکوس رشفورد در‌ زمینی خودی صاحب توپ شد و با یک حرکت سوپر انفرادی موفق نصف زمین را طی کرد و پس از عبور از بین دو مدافع حریف وارد محوطه جریمه شد تا با دروازه بان تک به تک شود. شوت زیبای مهاجم انگلیسی دقیقا به جایی که باید رفت تا نتیجه کار یک بر صفر شود و رشفورد نیز به روند موفق خود بعد از جام جهانی ادامه دهد.

پیروزی بی دردسر منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه

تلاش میزبان برای جبران گل خورده در نیمه اول حاصلی نداشت و در حالی که می رفت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد ووت وخهورست روی ریباند شوت آنتونی که دروازه بان ناتینگهام آن را مهار کرده بود، گل دوم را برای یونایتد به ثمر رساند. ناتینگهام در حالی با شکست دو بر صفر راهی رختکن شد که در نیمه اول یک بار دروازه حریف را باز کرد ولی این گل در VAR به علت آفساید مردود اعلام شد.

شاگردان تن هاخ نیمه دوم را با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و میدان شروع کردند. آنها تا 15 دقیقه نخست توانستند کار را کنترل کنند اما در دقیقه 60 طی صحنه ای که کاسمیرو توپ را مقابل محوطه جریمه لو داد، می رفت دروازه شان باز شود؛ شوت گیبس وایت در این صحنه با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

پیروزی بی دردسر منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه

در حالی که می رفت بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد، کاپیتان یونایتدی ها هم توانست نام خود را در لیست گلزنان قرار دهد. برونو فرناندز روی پاس الانگا در دقیقه 89 گل سوم را زد تا یونایتد پیش از برگزاری بازی رفت، نسبت به فینالیست شدن اطمینان پیدا کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *