بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سقوط آزاد یوونتوس ؛ 15 امتیاز دیگر هم باید کسر شود!

کسر احتمالی 15 امتیاز دیگر از یوونتوس به دلیل تخلفات مالی در پرونده ها

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۳
کسر احتمالی 15 امتیاز دیگر از یوونتوس به دلیل تخلفات مالی در پرونده ها

پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس که باعث سقوط این تیم به رده دهم سری آ شد، حالا احتمال کسر 15 امتیاز دیگر و سقوط این تیم به قعر جدول نیز قوت گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، چهار روز پیش و بر اساس حکم صادره از سوی دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس به دلیل آنچه تخلفات حسابداری و حساب‌سازی عنوان شده، به کسر 15 امتیاز محکوم شد. در پی اعمال این محکومیت، بیانکونری از رده سوم به رده دهم جدول رده‌بندی سری آ سقوط کردند. باشگاه یوونتوس به دلیل نقل‌وانتقالات مشکوک با مقادیر بالا به منظور به دست آوردن سود سرمایه مورد بررسی و زیر ذره‌بین قرار گرفته بود. پس از شروع تحقیقات، آندره‌آ آنیلی، رئیس و نیز معاونانش به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه از سمت خود استعفا کردند.

دادستانی تورین و بازرسان این پرونده بر این باورند که باشگاه یوونتوس گزارش‌های مالی خود را برای سال‌های 2019، 2020 و 2021 جعل کرده است؛ از جمله مخفی کردن پرداختی‌هایش به برخی از بازیکنان. باشگاه یوونتوس در زمان پاندمی کرونا اعلام کرد که بازیکنانش تا چهار ماه دستمزد خود را خواهند بخشید اما ظاهراً باشگاه حقوق سه ماه آنها را پرداخت و قراردادهای خصوصی در این زمینه با آنها امضا کرد. یکی از این موارد مربوط به توافق محرمانه یوونتوس و کریستیانو رونالدو است که البته ستاره پرتغالی این قرارداد را امضا نکرده است.

طبق گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت، دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست کسر 15 امتیاز دیگر از یوونتوس را خواهد داد. این درخواست مربوط به اتهام معاملات مخفیانه با بازیکنان در فصول 20-2019 و 21-2020 است. کسر 15 امتیاز دیگر از بیانکونری باعث می‌شود امتیازات آن‌ها در جدول به 8 برسد و به رده نوزدهم سقوط کنند.

باشگاه یوونتوس همچنین در خطر محرومیت حداقل یک‌ساله از شرکت در رقابت‌های اروپایی است. به گزارش نشریه لارپوبلیکا در صورتی که اتهامات نسبت داده شده به یوونتوس در خصوص سندسازی و اعلام ارقام واقعی پرداختی برای خرید بازیکنان جدید و حقوق آنها اثبات شود، یوفا یووه را حداقل یک سال از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا محروم می‌کند و این مجازات زمانی اعمال خواهد شد که یووه سهمیه حضور در یکی از دو تورنمنت را کسب کرده باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *