بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرسنال به جمع مشتریان ستاره یووه اضافه شد

آرسنال خواهان به خدمت گیری فدریکو کیه‌زا از یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۴
فدریکو کیه‌زا

مدیران آرسنال علاقه زیادی به جذب فدریکو کیه‌زا مهاجم ایتالیایی یوونتوس، دارند. البته رئال مادرید نیز به جذب وی علاقه مند است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران آرسنال علاقه زیادی به جذب فدریکو کیه‌زا مهاجم ایتالیایی یوونتوس، دارند.

به گزارش پارس فوتبال، عملکرد خوب آرسنال در رقابت‌های این فصل لیگ برتر و صدرنشینی آن‌ها در جدول رده‌بندی این مسابقات باعث شده که مدیران این باشگاه به فکر حفظ این روند باشند.

آنها پس از چندین سال دوری از جام قهرمانی لیگ برتر، حالا بار دیگر به شانس اصلی کسب این افتخار در حضور تیم‌های قدرتمندی مانند منچسترسیتی قرار دارند و این موضوع برای هواداران و مدیران این باشگاه بسیار ارزشمند است.

میکل آرتتا که از زمان حضورش روی نیمکت ورزشگاه امارات تغییرات بسیاری را در این تیم رقم زده است، از مدیران این باشگاه خواسته که خط حمله توپچی‌ها را تقویت کنند.

گفته می‌شود که این مربی اسپانیایی علاقه زیادی به فدریکو کیه‌زا دارد و امیدوار است که بتواند این بازیکن ایتالیایی را برای پوشیدن پیراهن این تیم متقاعد کند. مدیران این باشگاه معقتد هستند که قهرمانی در این فصل می‌تواند نقش مهمی در متقاعد کردن این وینگر ایتالیایی برای پیوستن به آرسنال ایفا کند.

شرایط یوونتوس و کسر 15 امتیاز از این تیم به دلیل تخلف مالی باعث شده که بسیاری از بازیکنان این باشگاه به فکر جدایی از یووه باشند.

پیش از این گفته شده بود که رئال مادرید نیز علاقه بسیاری به جذب کیه‎‌زا دارد و در حال بررسی شرایط او برای ارائه پیشنهادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *