بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اطمینان النصر: رونالدو در همین تیم خداحافظی می‌‎کند

انتظار مدیران النصر عربستان از کریستیانو رونالدو برای پایان فوتبالش در این باشگاه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۹
کریستیانو رونالدو

مدیران باشگاه النصر عربستان انتظار دارند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، فوتبالش را در همین تیم به پایان ببرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه النصر عربستان انتظار دارند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، فوتبالش را در همین تیم به پایان ببرد.

به گزارش پارس فوتبال، کریستیانو رونالدو در ماه دسامبر سال گذشته میلادی قراردادی را با باشگاه النصر به امضا رساند و قرار است تا سال 2025 پیراهن این تیم را به تن داشته باشد.

امضای چنین قراردادی به این معناست که این بازیکن تا 40 سالگی در همین باشگاه حضور خواهد داشت و همین باعث شده که مدیران النصر اطمینان داشته باشند که او در همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گفته ESPN، آن‌ها از این موضوع تا حد زیادی مطمئن هستند و حتی آمادگی دارند که اگر رونالدو تصمیمی برای ادامه فوتبالش داشته باشد، قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند.

این بازیکن سابق منچستریونایتد، روز یکشنبه این هفته برای اولین بار در یک دیدار رسمی با پیراهن تیم جدیدش به میدان رفت. این بازی با پیروزی 0-1 النصر برابر الاتفاق به پایان رسید و رونالدو نتوانست گلی به ثمر برساند اما تکنیک حیرت انگیزش را در زمین بازی به نمایش گذاشت.

انتقال او به عربستان سعودی باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و هوادارانش شگفت‌زده شوند اما حالا این احتمال وجود دارد که ستاره‌های دیگری از تیم‌های مطرح اروپایی هم به او بپیوندند.

گفته شده که باشگاه النصر پیشنهاد هنگفتی را به لوکا مودریچ نیز ارائه کرده، هرچند این بازیکن ترجیح داده که به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد. نام‌های دیگری چون سرخیو بوسکتس، آنخل دی ماریا، انگولو کانته و مائورو ایکاردی هم در کنار نام باشگاه‌های عربستانی به گوش می‌رسند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *