بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری از خرید مهاجم در پی اس جی نیست

عدم فعالیت نقل و انتقالاتی از سوی پاری سن ژرمن در ژانویه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶
عدم فعالیت نقل و انتقالاتی از سوی پاری سن ژرمن در ژانویه

دیگر چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده ولی شاهد فعالیت خاصی از سوی پاری سن ژرمن نیستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگر چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده ولی شاهد فعالیت خاصی از سوی پاری سن ژرمن نیستیم.

به گزارش پارس فوتبال، کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقیمانده و پی اس جی فعالیت خاصی در بازار نداشته است. پس از جدایی پابلو سارابیا و انتقال او به ولورهمپتون، پی اس جی می تواند یک مهاجم جدید را جایگزین او کند ولی به نظر می رسد مدیریت ورزشی باشگاه و کادر فنی برای این مهم به جمع‌بندی نهایی نرسیده اند.

کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری اخیر خود گفت که به دنبال مهاجمی با سرعت بالا که در هر دو سمت راست و چپ فاز تهاجمی بتواند خوب کار کند، هستند. بلافاصله گمانه‌زنی‌ها شروع شد و به نظر می‌رسید منظور او مارکوس توارم باشد ولی این شایعه خیلی زود تکذیب شد.

همچنین گفته می‌شود کیلور ناواس نیز قصد جدایی از پی اس جی را دارد. از النصر عربستان وناتینگهام فارست انگلیس به عنوان دو باشگاه خواهان کیلور نام برده می شود ولی مشخص نیست پی اس جی در این مقطع حساس اجازه جدایی به گلر ارزشمند کاستاریکایی بدهد. ناواس در فصل جاری ذخیره جان لوئیجی دوناروماست و فرصت زیادی برای حضور در ترکیب ثابت پیدا نمی کند. پی اس جی از سوی فیفا با محدودیت انتقال قرضی نیز روبرو شده و انتقال هر بازیکنی در این مقطع از فصل باید دائمی باشد.

شایعاتی نیز در مورد انتقال میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، به پاری سن ژرمن شنیده می شود. قرارداد مدافع اسلواک در پایان فصل تمام می‌شود و دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. این آخرین فرصت اینتر برای فروش اشکرینیار است و قیمت او بین 15 تا 20 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. اگر این انتقال در زمستان صورت نگیرد، اشکرینیار در تابستان رایگان راهی پاریس خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *