بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع مجدد کارلتو از ستاره برزیلی رئال مادرید

کارلو آنچلوتی : فوتبال به بازیکنی مثل وینیسیوس نیاز دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و فوتبال به او نیاز دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.

به گزارش پارس فوتبال، فردا شب در برنابئو رئال مادرید میزبان اتلتیکو از مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری است. این یک تک بازی است و برنده راهی نیمه نهایی می شود.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:

مثل همه دربی ها برای این بازی هم به شکلی ویژه خودمان را آماده کرده ایم. برابر تیمی قدرتمند بازی داریم و پس از دو ماه بار دیگر در برنابئو بازی داریم و مقابل هواداران به دنبال کسب پیروزی هستیم. معتقدم شانس خوبی برای رفتن به نیمه نهایی داریم چون میزبانیم و البته به خوبی از قدرت اتلتیکو باخبریم. اتلتیکو حالا شرایط بهتری نسبت به هفته های قبل دارد و بازی خوبی خواهد شد.

آنچلوتی در مورد نیمکت‌نشینی تونی کروس و لوکا مودریچ در بازی یکشنبه شب برابر بیلبائو گفت:

هر دو بازیکن باتجربه اند و به خوبی شرایط رئال را درک می کنند. در این مورد نیاز به توضیح و صحبت با آنها ندارم و به خوبی می دانند تیم پر از بازیکنان باکیفیت است و گاهی نیاز است روی نیمکت بنشینند. در ابتدای فصل با همه صحبت کردم و گفتم که تیم وارد دوره ای جدید شده و نیاز داریم بازیکنان جوان بیشتر وارد ترکیب شوند. همه باید این را درک کنند. همین تعهد و صبوری بازیکنان باتجربه و قدیمی در فصل گذشته نیز بسیار به کمک ما آمد.

دوری والورده از فرم خوب قبل از جام جهانی:

بله، فده هنوز بازیکن قبل از جام جهانی نیست و در مورد او باید صبور باشیم. البته من هرگز از والورده انتظار ندارم هر بازی گل بزند. نقش او در کارهای دفاعی و هجومی تیم انکارنشدنی است.

کاماوینگا، سبایوس و والورده، ترکیب خط میانی جدید رئال:

مشخص نیست. اگر بیرون بنشینند نیز غیرمنصفانه نخواهد بود. این هم یک گزینه برای خط میانی است. تقویمی فشرده داریم و توقعات از رئال هم بالاست. فردا بهترین ترکیب ممکن به میدان می رود و شاید همین سه بازیکن از ابتدا در زمین باشند.

غایبان تیم:

داوید آلابا در دسترس است ولی شوامنی خیر. هازارد، لوکاس و کارواخال هم به دربی نمی رسند.

وینیسیوس:

قرار نیست وینی استراحت کند چون در بهترین فرم بدنی قرار دارد. معتقدم ذهنیت درست برای او امری کلیدی است و باید از او به خوبی محافظت کنیم. در زمین بیشتر از همه روی او خطا می کنند ولی وینی نباید تمرکزش را از دست بدهد. فوتبال به بازیکنی تکنیکی مثل وینیسیوس نیاز دارد. او را متمرکز و باانگیزه می بینم و ندیدم از شرایط موجود گلایه کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *