بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید و 3 فینال در یک هفته ؛ روزهای سخت شروع شد

3 بازی دشوار رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید، سوسیداد و والنسیا در طول یک هفته

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۶
3 بازی دشوار رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید، سوسیداد و والنسیا در طول یک هفته

رئال مادرید قبل از جام باشگاه‌های جهان چهار بازی برگزار خواهد کرد که سه تای آنها حکم فینال را برای این تیم دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید قبل از جام باشگاه‌های جهان چهار بازی برگزار خواهد کرد که سه تای آنها حکم فینال را برای این تیم دارند.

به گزارش پارس فوتبال، به نقل از آاس، یک هفته و سه بازی فینال‌گونه برای رئال مادرید. اولین فینال فردا شب در برنابئو خواهد بود و رئال ممکن است یک جام دیگر را از دست بدهد. پس از ناکامی در سوپرجام اسپانیا و تقدیم قهرمانی به بارسلونا، رئال فردا شب در یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر رقیب همشهری قرار خواهد گرفت. از بین رئال و اتلتیکو فردا شب یک تیم راهی نیمه نهایی می شود و رئال که از سال 2014 دیگر نتوانسته فاتح کوپا دل ری شود، نمی خواهد برابر اتلتیکو ناکام بماند.

پس از این بازی رئال مادرید یکشنبه در برنابئو میزبان سوسیداد، تیم سوم جدول لالیگاست. سوسیداد در 9 بازی اخیر خود در همه رقابت ها شکست نخورده و رکورد هشت پیروزی و یک تساوی را در کارنامه دارد. این تیم امشب در نوکمپ برابر بارسا قرار می گیرد و در صورت پیروزی و صعود به نیمه نهایی کوپا دل ری، با روحیه ای مضاعف نیز برابر رئال قرار خواهد گرفت.

رئال سه روز پس از این بازی باید در برنابئو بازی عقب افتاده خود برابر والنسیا را برگزار کند. رئال نه برابر سوسیداد و نه والنسیا حق امتیاز از دست دادن ندارد. سه امتیاز فاصله رئال با بارسا در صدر جدول است و امتیاز از دست دادن در این دو بازی برای کهکشانی ها گران تمام خواهد شد. رئال همچنین قبل از سفر به مراکش برای جام باشگاه های جهان، یک بازی دیگر در لالیگا و در زمین مایورکا انجام خواهد داد. مادریدی ها با 4 پیروزی ارزشمند به مراکش خواهند رفت؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *