بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تن هاخ به دعوای دو ستاره منچستریونایتد با هم

اریک تن‌هاخ : دعوای آنتونی و برونو فرناندز طیبعی است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
اریک تن‌هاخ

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.

به گزارش پارس فوتبال، آنتونی که فصل گذشته در آژاکس تحت هدایت تن‌هاخ به میدان می‌رفت با او به یونایتد منتقل شد تا پس از پل پوگبا دومین خرید گرانقیمت تاریخ این باشگاه لقب بگیرد.

او در هر سه دیدار ابتدایی‌اش برای یونایتد گلزنی کرد و به نظر می‌رسید که این بار این هزینه جواب داده است اما او از آن زمان تا به حال نه گلی زده و نه پاس گلی ارسال کرده است.

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از بازی برابر ناتینگهام فارست در نیمه نهایی جام اتحادیه درباره این بازیکن به خبرنگاران گفت:

وقتی او بازی می‌کند، تیم برنده می‌شود. این پیامی است که عملکرد او به ما می‌دهد. او می‌تواند بهتر بازی کند و من فضای پیشرفتش را می‌بینم. ما از او می‌خواهیم مستقیم‌تر باشد و بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد اما همین حالا هم حضورش با پیروزی تیم همراه است.

او در پاسخ به سوالی درباره درگیری آنتونی با برونو فرناندر در جریان تساوی 1-1 برابر کریستال پالاس اظهار داشت:

من فکر می‌کنم این اتفاق ممکن است رخ دهد. هردوی آنها بازیکنانی احساساتی هستند و وقتی در زمین باشند تمام تلاش‌شان را می‌کنند. گاهی احساسات اوج می‌گیرد و چنین چیزی طبیعی است اما آنها مشکلی با هم ندارند. مطمئن باشید دیگر بازیکنان از او ناراحت نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *