بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران نزدیک درب خروج + جزئیات

علی قلی‌ زاده در آستانه جدایی از شارلوا بلژیک

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰
علی قلی‌ زاده ستاره تیم شارلوا این تیم را ترک خواهند کرد

علی قلی‌ زاده و امیرحسین حسین‌ زاده ۲ لژیونر ایرانی تیم شارلوا این تیم را ترک خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی‌ زاده و امیرحسین حسین‌ زاده ۲ لژیونر ایرانی تیم شارلوا این تیم را ترک خواهند کرد. به نقل از سایت news.eseuro بلژیک، در آخرین دیدار شارلوا مقابل کلوب بروژ که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید ۲ لژیونر ایرانی فرصت بازی پیدا نکردند.

امیرحسین حسین‌زاده که عملکرد خوبی برای شارلوا در این فصل داشت و در بازی قبلی نیز ۵۸ دقیقه در بازی حضور داشت، امشب فرصت بازی پیدا نکرد و تا پایان روی نیمکت نشست. قلی‌زاده نیز تاوان بازی‌های بسیار بد اخیرش را در شارلوا می‌دهد و با نظر فلیس مازو سرمربی گورخرها از لیست این تیم خط خورده و به سکوها تبعید شده است.

علی قلی‌ زاده پس از ۴ سال حضور در شارلوا به فکر جدایی از این تیم خواهد بود. با توجه به عملکرد خوب این بازیکن در جام‌جهانی و پاس گلی که در دیدار مقابل انگلیس به مهدی طارمی داد انتظار می‌رفت که پیشنهادهای زیادی برای این بازیکن به شارلوا داده شود ولی هنوز هیچ پیشنهادی حتی از تیم‌های حاضر در خاورمیانه برای او به دست سران شارلوا نرسیده است.

با توجه به قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ با شالروا باید دید تیمی حاضر می‌شود بتواند مبلغ بند آزادسازی بازیکن ایرانی را بپردازد یا به صورت قرضی جدا خواهد شد. از طرفی حسین‌زاده که بعد از درخشش در ترکیب استقلال با کش و قوس‌های فراوان به اسپورتینگ شارلوا پیوست نیز تا ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *