بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش گالتیه به درخشش نیمار و امباپه در جام حذفی فرانسه

کریستوف گالیته : امباپه و نیمار خیلی با هم هماهنگ شده‌اند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰
کریستوف گالتیه

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی حداقل باید یک مهاجم جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی حداقل باید یک مهاجم جذب کند.

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال فرانسه کار سختی نداشت و توانست در شبی که امباپه گلات کرد، با نتیجه هفت بر صفر از سد پی دو کاسل بگذرد. کریستوف گالتیه بعد از این برد آسان گفت:

می‌دانستیم که حریف بسیار فشرده بازی می کند و در شروع بازی انرژی زیادی صرف خواهد کرد تا گل نخورد. زمان زیادی طول کشید تا مسلط به بازی شویم و موقعیت ایجاد کنیم.

او در مورد هماهنگی بالای نیمار و امباپه در این دیدار تاکید کرد:

احساس می کردم که آنها باید کنار هم بازی کنند. در بین دو نیمه با نیمار صحبت کردم تا مطمئن شوم برای نیمه دوم آماده است. مهم این بود که این دو در کنار هم توانستند بازی خوبی انجام دهند. نیمار و امباپه خیلی خوب باهم هماهنگ شده اند و صحنه های جذابی خلق می کنند.

سرمربی پاری سن ژرمن در رابطه با استفاده از بازیکنان سرشناس تیمش مقابل حریف ناشناخته گفت:

در کل بازی خوبی بود و بچه ها با جدیت کامل آن را پشت سر گذاشتند تا به حریف و آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند، احترام بگذارند. من یک تیم رقابتی را وارد زمین کرده بودم. بازی جالبی بود ولی در هفته های آتی با حریفانی روبرو خواهیم شد که خیلی بهتر هستند و باید حواسمان را جمع کنیم.

گالتیه با تاکید به اینکه هدف تیمش فتح جام حذفی است افزود:

برای فتح جام حذفی باید همه حریفان خود را شکست دهید. ما برای طی کامل این راه، جاه طلبانه پیش می رویم و به دنبال این هستیم که جامی را به دست بیاوریم که فصل گذشته از دستش دادیم.

او در ادامه صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که تیمش نیاز به جذب یک مهاجم دارد:

نقل و انتقالات زمستانی هنوز به پایان نرسیده است. ما در حال حاضر در شرایط ویژه ای قرار داریم و می خواهیم حداقل یک بازیکن تهاجمی با ویژگی ها متفاوت جذب کنیم تا جای خالی پابلو سارابیا پر شود.

سرمربی پاریس در ادامه با تمجید دوباره از کیلیان امباپه گفت:

هیچ ایده ای برای بیرون کشیدن او زودتر از موعد وجود نداشت. امباپه هم مثل نیمار باید تا جایی که ممکن بود، بازی کرد. بحث در مورد رکوردهایی است که او در ذهن دارد و می خواهد به آنها نزدیک تر شود. امباپه همچنین بعد از مارکینیوش، کاپیتان دوم ماست.

صحبت پایانی گالیته در مورد شایعات اخیر در خصوص اشکرینیار بود که برخی منابع از توافق نهایی او با پاریس خبر می دهند. سرمربی PSG با استقبال از این انتقال گفت:

من نمی دانم که اشکرینیار تابستان می آید یا زمستان. او بازیکنی است که مدت ها دنبالش بودیم و فکر می کردیم که تابستان گذشته جذبش کنیم ولی این گونه نشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *