بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تهدید رونالدو: من را به بایرن یا چلسی ببر وگرنه اخراجی!

افشای مکالمات تهدید آمیز بین کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس پیش از قطع همکاری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
افشای مکالمات تهدید آمیز بین کریستیانو رونالدو و ژرژ مندس پیش از قطع همکاری

ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است. ظاهرا رونالدو او را تهدید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.

به گزارش پارس فوتبال، «در رئال مادرید بمان، از تو محافظت می شود. اگر این تیم را ترک کنی، اوضاع بدتر خواهد شد.»

این‌ها صحبت‌های ژرژ مندس به کریستیانو رونالدو قبل از ترک سانتیاگو برنابئو بود. اورفئو سوارز، روزنامه‌نگار معروف ال‌موندو، در جدیدترین اظهار نظر خود فاش کرد که چگونه CR7 و مدیر برنامه مشهور پرتغالی پس از ناکامی در انقال او به یک تیم درجه یک در بازار زمستانی قطع همکاری کردند.

«یا من را به بایرن یا چلسی می‌بری یا جدا می شویم.»

سوارز تاکید می کند که این حرف رونالدو خطاب به ایجنتش بود. کریستیانو پس از ترک منچستریونایتد می‌خواست در اروپا ادامه دهد اما خورخه مندس نتوانست هیچ یک از آن‌ها را متقاعد کند. و در نهایت این جدایی بین این دو اتفاق افتاد، آن هم با این جمله عجیب مندز خطاب به کریستیانو: “تو دیوانه ای”

گفتنی است جدایی رونالدو از رئال مادرید پس از تمدید نکردن قراردادش با این تیم، باعث افول این مهاجم شد. خورخه مندس سعی کرد از جدایی او جلوگیری کند، اما کریستیانو مدیر برنامه‌های به نام خود را نادیده گرفت.

بعد از ناکامی در انتقال به یک باشگاه بزرگ اروپایی کریستیانو به گفته های خود وفادار ماند و رابطه حرفه ای خود را با مندس را پایان داد.

به گفته همین منبع، بازیکن و ایجنت در آن زمان بهترین روابط را نداشتند، بیشتر به دلیل تصمیمات حرفه ای که رونالدو گرفت و مندس با آنها موافق نبود، مانند ترک رئال مادرید و رفتن به یوونتوس.

مندس نفوذ خود را از دست داده بود. ال موندو می‌نویسد، کریستیانو فقط به آنچه که می خواهد بشنود گوش می دهد و حالا این کلمات را فقط تعامل با شریک زندگی خود، جورجینا رودریگز، می‌شنود.

به این ترتیب مندس دیگر در مذاکره با سعودی ها و النصر، باشگاهی که رونالدو در اوایل سال 2023 به آن منتقل شد، حضور نداشت و این وظیفه به ریکاردو رگوفه، ‘مدیر شخصی این بازیکن’ سپرده شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *