بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هری کین به یک رکورد تاریخی دست یافت

شکسته شدن رکورد جیمی گریوس به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام توسط هری کین با 266 گل زده

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۶
هری کین

هری کین ملی پوش انگلیسی تاتنهام با گلزنی در بازی این هفته تیمش، به یک رکورد مهم دست یافت. او سرانجام توانست رکورد جیمی گریوس را بشکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین ملی پوش انگلیسی تاتنهام با گلزنی در بازی این هفته تیمش، به یک رکورد مهم دست یافت.

به گزارش پارس فوتبال، پیش از بازی تاتنهام و فولام در روز دوشنبه، هیچ بازیکنی به اندازه جیمی گریوس برای اسپرز گلزنی نکرده و ملی پوش فقید انگلیسی، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه لندنی به شمار می رفت. هری کین اما با زدن تک گل سه امتیازی تیمش مقابل فولام، به این رکورد تاریخی رسید.

ملی پوش تیم ملی انگلیس که بازوبند کاپیتانی سه شیرها در جام جهانی 2022 را به بازو داشت، در بازی روز دوشنبه، گل شماره 266 خود را با پیراهن تاتنهام به ثمر رساند.

او در چهارصد و سیزدهمین بازی خود برای اسپرز، این گل را به ثمر رساند؛ کین همچنین 199 بازی نیز در لیگ برتر برای تاتنهام انجام داده است.

هری کین اگر در بازی های آتی یک گل دیگر به ثمر برساند، عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام را به تنهایی صاحب خواهد شد. او در حال حاضر عنوان یاد شده را به صورت مشترک با گریوس مال خود کرده است. به ثمر رساندن 62 گل دیگر برای رسیدن به رکورد آلن شیرر و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر، هدف بعدی کین است که خیلی جاه طلبانه به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *